2.3.

3.8K 275 19
                                    


     A parti egyszóval, sűrű. Na jó, talán kezdem az elejétől, hogy érthető legyen. Először is, átöltöztem. Nem volt valami, hű, de elegáns ruha, csak egy sima " most már nem lógott ki a sok nyomi között" stílusú, amivel épp csak elvegyültem. Aztán, nem tudom kik voltak azok az emberek, akik eljöttek. Háromnegyedét még életemben nem láttam, ráadásul az egyikük megkérdezte, hogy mikor jönnek a sztriptízlányok. Én csak álltam ott értetlenül, miközben az a fiú várta a választ. Mivel semmi logikussal nem tudtam előállni, fogtam magam és elmentem. Ez még csak a normális része volt nagyjából. Aztán láttam egy csajt, akinek égett a haja, Michael pedig szalad utána egy hajszárítóval és azt kiabálta, hogy "Gyere vissza, mer' leég a fejed!". Ekkor már egy kicsit megijedtem. Félve néztem körül, hogy nem-e gyulladt ki másnak is a feje vagy valami mása, de szerencsére, mindenki jól volt.

-Na, jó a buli, miiiii?!-visítja a fülembe Scarlett.

-Ne kiabálj-fordulok felé és akkor látom, hogy kezében egy üres vodkás üveg van, ő pedig eléggé imbolyog.-Jól vagy?-kérdem.

-Soha jobban, beh. Hahahahaha, de vicces ez. Beh-visítja hisztérikusan és nevetni kezd.

-Talán jobb lenne ha leülnél-fogom meg a kezét és a székekhez kezdem terelni.

-Nem!-tépi ki a kezét az enyémből, aztán sarkon fordul és szaladni kezd. Egy ideig üldözöm, de aztán elvesztem a nagy tömegben és feladom. Ekkor botlom bele Heatherbe.

-Te szent szar!-rogyok le a mellette levő székbe fáradtan.

-Na mi van?-kérdi ő nevetve.

-Scarlett részeg, Michael pedig egy hajszárítóval üldöz egy csajt, akinek kigyulladt a feje-mesélem.

-Igen?-kérdi valaki mellettem és mikor megfordulok, Hope elkerekedett szemével találom szembe magam.-Az a szemét! Ha megpróbál megcsalni, akkor az ő feje is le lesz égve-mondja dühösen, aztán elszalad valamerre. Feltehetőleg a barátja után.

-Te mit csinálsz?-fordulok Heather felé, aki egy doboz popcornt szorongat a kezében.-Amúgy honnan van?-bökök a tasak felé.

-A konyhából-legyint.

-Itt van olyan is?-vonom össze a szemöldököm.

-Aha. Nézd!-mutat két fiúra. Összevont szemöldökkel nézek az adott irányba.

-Az nem a bátyád?-hunyorítok. A két fiú ekkor szenvedélyesen összeforr és csókolózni kezd.

-De-mosolyog Heather.-Az a barátja.

-És te pontosan mit is csinálsz akkor?-kérdem a barátnőmtől.

-Őket nézem-feleli nemes egyszerűséggel és egy adag pattogatott kukoricát töm a szájába.

-Te beteg vagy!-mondom neki, mire ő csak legyint és azt mondja, hagyjam élvezkedni. Kissé értetlenül állok fel és indulok el. Bonniet keresem, aki valahova felszívódott, mert sehol sem látom. Hát lehet még ennél is furcsább a nap?

-Szia-áll meg mellettem hirtelen Ashton és én ijedten fordulok felé.-Tessék-nyom a kezembe egy pohár pezsgőt.

-Kösz-fogadom el és hatalmasat kortyolok az italomból.

-Hú, valaki szomjas-nevet Ash.

-Furcsa ez a nap-mondom.

-Az. Luke is megbolondult és az embereket dobál bele a medencébe-mondja, mire én ijedten fordulok felé.

-Mit csinál Luke?-kérdem.

-Hát szórakoztatja magát-nevet Ash.

-Itt van medence?

-Persze-mondja és int, hogy kövessem. Átvágunk a tömegen, majd egy eldugott ajtón keresztül kimegyünk a zsúfolt teremből, egyenesen a kert vagy udvar, vagy mit tudom én felé, ahol egy bazi nagy medence áll. Tátott szájjal nézem az embereket, akik napozóágyakon ülve beszélgetnek. És igen, ott volt Luke is, aki röhögve szaladgált a medence körül és az embereket ijesztgetve löki be őket a vízbe.

-Luke! Luke!-visítom, mire ő egy pillanatra rám néz.-Hagyd abba!-indulok el felé mérgesen. Ő megérzi a veszélyt és elszalad. A fejemet csóválva nézem távolodó alakját és megkérdem magamtól, mi jöhet még? Sajnos ezt nem kellett volna, mert ebben a pillanatban ront ki az ajtón visítva Mikey. Kezében már nem csak egy hajszárító van, de egy marék haj, amit ki tudja honnan szerzett.

-Utat, utat!-visítja és az embereket arrébb lökve menekül.

-Michaeeeeeel!-kiabálja a vörös fejű Hope és egy baseball ütővel a kezébe rohan a barátja után. Én és Ash tágra nyílt szemekkel nézünk össze.

-Mi a szar?-kérdem.

-Mi a picsa?-kérdi velem egy időben Ash. Egy ideig fontolgatom, hogy Hopék után szaladok, de hamar meggondolom magam és hagyom a csudába.

-Hol van Cal?-kérdem hirtelen, mert feltűnik, hogy a negyedik majom nincs meg. Ashton csak zsebre tett kézzel vonogatja a vállát.-Keressük meg!-ragadom meg a kezét és húzni kezdem magam után.

  A teremben nagy nehezen utat török magamnak és Ashtonnal a fejünket forgatva keressük Calt.

-Héj, nem látta Calumot?-kérdi Ash a mellettünk álló fiútól.

-Az ki?-kérdi a srác összevont szemöldökkel.-És ti kik vagytok?-kérdi végigmérve minket. A fejemet csóválom és inkább tovább megyek.

-Honnan szereztétek ezeket az embereket?-kérdem, mikor Ash utolér.

-Nem t'om. Mikey hozta őket-mondja.

Na jó. Tisztázzuk. Scarlett részeg és valahol dülöngél magának. Hope egy baseball ütővel üldözi Michaelt. Luke embereket hajigál a medencébe, aztán eltűnt, Heather a meleg bátyját és annak barátját nézi egy tál popcornnal a kezében, Bonnie szintén eltűnt, asszem a szüleimet láttam az előbb a büféasztalnál, azaz itt vannak valahol a bátyáim is. Remélem Bonnie és Adam nem találkozik, vagy ha mégis, jól alakulnak a dolgok. Jó, lássuk csak tovább. Calumot most keressük, Ash itt van mellettem...

Mikor ezt gondolom, magam mellé nézek, hogy megbizonyosodjak, velem van az egyik majom, de amikor oldalra nézek, se hírét, se hamvát nem látom. Mi a retkes...? Az előbb itt volt mellettem! Fújtatva indulok el valamerre és megpróbálom kideríteni, mi a fene folyik itt. Csak én gondolom, hogy ez a nap, egyre furcsább lesz?

-Szia-ugrik elém hirtelen egy lány és én ijedten összerezzenek.

-Patu?-kérdem döbbenten.

-Nem is örülsz nekem?-kérdi vigyorogva Patu.

-De, nagyon is-felelem egyre értetlenebbül.

-Csá, tesó-áll meg mellettem Harry.

-Mi a fene?-kiáltok fel. Patu és Harry összevont szemöldökkel néznek össze, majd rám.-Te neked nem kéne az x-factorra készülnöd?-kérdem és érzem, hogy a hangom egyre hisztérikusabb.

-De?-kérdi vissza Harry és kényelmetlenül kezdi érezni magát.

-Akkor miért vagy itt?-mutatok körbe és biztos vagyok benne, hogy kezdek egyre örültebbnek tűnni.

-Nem kéne?-kérdi Harry és én legszívesebben kitépném az össze hajam.

-Bah-toporzékolok. Ezt nem hiszem el.-Mennem kell-mondom hamar és elfutok megkeresni a többieket.

-Ezzel mi van?-hallom még meg Harry hangját, aztán túl messze kerülök tőlük, hogy bármit meghallhassak. Kimegyek a folyosóra és elindulok, amikor nyögéseket kezdek el hallani. Megtorpanok és hallgatózni kezdek. Aztán nem bírom tovább, odamegyek a hang irányába és kinyitom az ajtót, amin keresztül kihallatszottak a nyögések. A szemem tágra nyílik, amikor Bonniet és Adamat találom összeforrva. Ők észre szem vesznek és mivel én sem szeretném elrontani a hátralévő életem, gyorsan becsukom az ajtót.

-Mi a szar?-suttogom magam elé. Mikor felnézek, Lukeot látom közeledni felém, jobban mondva szalad és közben sikít. Értetlenül nézem, ahogy felém fut, aztán észreveszem, hogy lángol a zakója. Luke elszalad mellettem és én csak állok egy helyben, értetlenül.-Mi a szar?-esem össze.-Mi a jó ég történik ma??-nézek fel a plafonra kétségbeesetten...


My Valentine  ~a.i.~Donde viven las historias. Descúbrelo ahora