7.Co bys udělal ty?

126 12 0
                                    

"Nechtěla jsem ti psát SMSku. Proto ti píšu dopis. Nevím jak začít, už je to týden co jsme si psali naposled, týden co jsem dostala tvou kresbu. Tolik se toho stalo. Mám takový strach co se stane, co ostatní udělají. Co bys udělal ty? Určitě by ses tomu všemu postavil a nekrčil se v koutě jako já. 

                                                                                                                                                                         -Sofie"

Zalepila obálku a položila ji na okno.Jen doufala že ho rodiče nenajdou. Ten poslední týden v tomto domě bylo peklo. Začala nosit trička s dlouhým rukávem a dlouhé kalhoty, proto aby... To nechcete vědět.

ON: Co se stalo? 

ON:Sofie prosím řekni mi to.

S:Nemůžu.

ON:Co se děje? Rád bych ti nějak pomohl, ale nevím jak, když mi nic neřekneš.

S:Promiň.

ON:Souvisí to se tvým novým stylem oblékání?

S: NE!!!!

ON: Sofie?? Prosím neodháněj mě.

S:Nech mě chvíli být. Prosím!!!

ON:Sofie?? Já ti chci pomoc.

Sofiee?

Ty jsi odešla??

Sofie hodila mobil do tašky a šla na další hodinu. Po škole šla šouravým krokem domů, vůbec se jí tam nechtělo. Když došla ke vchodovým dveřím, pod rohožkou na šla další dopis.

"Ignoruješ mě proč? Psal sem ti, ale ty jsi neodpovídala. Nevím co se děje, ale chci abys věděla že mě můžeš věřit. Já tě nechci zradit. Ať se děje cokoliv budu stát vždy při tobě i když mě budeš odhánět, vždy tu budu pro tebe.   -ON"

Hned jak dopis dočetla zmuchlala ho do kuličky a hodila do koše. Neměla náladu na to mu psát nějaký dopis, ale nechtěla ani aby si myslel že je na něj naštvaná. Proto mu napsala.

S:Nic jsi  neudělal. Nenaštval si mě. To co se děje není kvůli tobě.  

ON:Jsem rád, že na mě nejsi naštvaná.

Sofie se jen pousmála a šla se učit na matematiku.

Tak je tu další díl. Chtěla bych vám strašně poděkovat za necelých 100 přečtená za asi 6 dní. Jste úžasní. Moc si toho vážím. Vaše Emery <3  <3

P.S.: V mediich máte jak dopadl dopis od ON.

Od Koho Jsou??Kde žijí příběhy. Začni objevovat