37. Vypadáš jinak

65 6 5
                                    

Konečně je tady. Ten den na, který se Sofie těší asi už 4 měsíce. A co je to vůbec za den?? Dnes se má setkat s ním. Sofie odpoledne odešla k Lexi kde se měli obě dvě nachystat na ples. Sofie si nebyla moc jistá tím, co jí Lexi vymyslela za účes a líčení.

Vlasy jí chtěla učesat do nějakého složitého účesu a výrazně ji namalovat. S tím, ale ona nesouhlasila a začala tak hádka.

"A proč bys tak nemohla jít??" Zeptala se jí Lexi.

"Protože bych to nebyla já." Odpověděla jí Sofie

"Aspoň jednou v životě to nemusíš být ty."

"Ale dnes to musím být jí. I když se mi tvůj nápad líbí, prostě to chci dnes v noci být jí."

"Ach jo, jsi tvrdohlavá jako mezek. Stejně jako já." Povzdychla si Lexi.

"Já vám. Proto se mnou kamarádíš. Víš co namaluj mě jak si chtěla, ale účes mi ještě nedělej."

Lexi si vytáhla svůj makeup a pustila se do toho. Nejdřív Sofii udělala oči. Přecházely z černé do zlaté. Poté se pustila do pleti, kterou mírně vykonturovala, dala jí lehce tvářenku a rty přetřela leskem na rty. Sofie se na sebe podívala do zrcadla a jako by se nepoznávala. I když to byl malý zásah makeupem do jejího vzhledu, Lexi odvedla úžasnou práci.

"Co chceš s těmi vlasy udělat??"

"Sepni mi vrchní část do copu, ale pár pramenů nech ve předu a všechny je natoč." Lexy jí zapletla cop a vytáhla z něj opatrně pár pramínků aby měl věcí objem. Zbytek vlasů natočila.

"Teď ty, sedni si a nech to na mě." Zasmála se Sofie a pustila Lexi sednout. A začala s její "proměnou".

Vlasy jí sepla do lehkého, ale velmi krásného účesu. Začala s makeupem, přesněji očmi. Nanesla na ně 3 odstíny modrého stínu, které šli od nejsvětlejšího po nejtmavší. Poté jí udělala modrou linku. Udělala jí makeup a rty namalovala bordo rtěnkou.

Obě byly překrásné. 

ON:Vypadáš jinak. Jsi překrásná.

S:Děkuji, jsem strašně nervozní. Nemůžu se dočkat-

ON:Nebuď nervozní. Zbývá už jen 2 a půl hodiny.

Od Koho Jsou??Kde žijí příběhy. Začni objevovat