19. Žádné ale

77 10 0
                                    

Za Sofii se dopoledne stavila Lexi, chvíli si povidali, ale Lexi musela brzo domů, protože se musela chystat na večer. Co bude večer?? Ona a její máma, přijdou k Sofii a jejimu otci na večeři.
Dělali to tak už od smrti táty Lexi. Letos ji budou pořádat poprvé bez mamy.
Přesně v 7 hodin zazvonil zvonek. Lexi a jeji máma přišli, odložili si kabáty a posadili se ke stolu. Sofiin táta prinesl večeři. Všichni se chutli za ruce a vytvořili tak kruh.
"Sofie řekneš modlidbu? " Zeptal se jí táta a ona jen přikývla. Všichni zavřeli oči.
"Drahý bože děkujeme ti, za to, že jsme se tu po roce zase sešli. I když je nás o jednoho jméně, hluboko v srdci cítíme, že to tak má být. Děkujeme ti za ty krásné chvilr, které jsem spolu mohli tento rok prožít. Děkujeme ti za vše a prosíme tě abychm se tu i příští rok ssešli v pokpji a ve zdraví. Amen." Dokončila Sofie modlidbu.
"Amen." Zopakovali všichni.
"Krásná modlidba Sofie, řeklas to velmi hezky." Pochválila ji Lexiina máma. Společně se navečeřeli a poté si rozbalili své dárky.
Sofie dala svému tatovi nějaké veci do dílny, mámě Lexi dala sadu šperků. A Lexi dala tričko BFF, boty na podpatku a řetízek.
Ona dostala od Lexi to samé tričko, náušnice a bílé králokové psaníčko, od jeji mamy dostala voňavku a medailonek. Od táty dostala vak na záda, nějaké to oblečení a obálku. S otazníky v očí se na něj podívala.
"Jen to otevři. " Pobídl ji. S klesajícím se rukami opatrně obálku otevírala. Vytáhla z ni složený papír, rozložila ho a začala nahlas číst.
"Potěšením vám oznamujeme, že jste byla nominována na házenkářku roku. Nominoval vás váš tým a váš otec. Mate velmi slušnou šanci na vítězství. Stačí vám už jen par gólu a jdete do finále.
S pozdravem Světová Asociace Házené. "
Přečetla to jedn dechem.
"Ale to nemůžu přijmout. Vždyť ani teď nemůžu hrát. Jak mám asi dát tech pár gólů?
"Žádné ale. Ty to musíš přijmout. Navic jsi dobrá na sedmičky. Ty můžeš hazet i s tou nohou." Spustil na ni táta.
"Moc děkuji za tu nominaci."

Od Koho Jsou??Kde žijí příběhy. Začni objevovat