Od toho večera uběhly dva měsíce. Sofie a Sebastian si užívali každou volnou chvíli, kdy mohli být spolu. Sebastian se opět začal chodit dívat na Sofiiny tréninky. I když nemohla moc hrát, snažila se aspoň zlepšit ve střelbě sedmiček. To byla její jediná možnost kdy si mohla vystřelit na bránu.
Teď to jsou dva měsíce a ona společně s jejím týmem a Sebastianem jede na největší a poslední turnaj roku.
Asi před týdnem se Sofie dozvěděla, že její konkurentka vypadla a nemůže vubec hrát. Pro Sofii to byla celkem dobrá zpráva, i když jí nepřála nic zlého.
"Sofie ty budeš na pokoji s Maxi a Teri." Řekla jí trenérka.
"No víte trenérko já bych radši byla sr Sebastianem. "
"A to proč? "
"No vite..." Začala, ale Sebastian ji přerušil.
"Sofie mívá někdy záchvaty. A myslím, že ani jedna z vás neví co by dělala. Proto chceme být spolu, protože já vím co v takových případech dělat. " Vysvětlil to Sebastian všem holkám a trenérce.
"No dobře. Můžete byt spolu. " Podala jim klíč a všichni se šli ubytovat.
"Děkuji, že si jim to vysvětlil za mě. " Poděkovala mu Sofie.
"Neděkuj mi. Vim jak to všechno je a chci zi být nablízku. " Pevně si ji přitáhnul k sobě a objal ji.
Na pokoji moc dlouho nezustali, protože holky hraly hned první zápas turnaje.
Turnaj trval 5 dní, každý den se hralo. Bojovné hvězdy všechny zápasy vyhrály a Sofie skoro v každé házela sedmičku a pokaždé se trefila.
Dnes byl poslední hraci den a poslední zápas Bojových hvězd.
Sofii k titulu stačil pouhý jrden hod. Jenže holkám se nedařilo a zápas byl velmi vyrovnaný. Jenže v poslední chvíli se stal zvrat. Jedna z holek udělala sedmičku a Spfie ji měla jít hodit.
"Na poslední sedmičku tohoto zápasu a turnaje jde Sofie Martinx, kterou dělilo pouhý jeden jediný gól pd titulu házenkářky roku." Ozval se hlas hlasatele.
Sofie si stoupla na čáru, napřáhla se a hodila.
ČTEŠ
Od Koho Jsou??
Short StorySofie se s nikým moc nebaví, je tajnůstkářka, na Venek, se snaží vypadat drsně, ale uvnitř je to milá, hodná a kamarádská holka. Přesto, tyhle city na sobě nedá zdát. Vše se změní když dostane dopis od někoho, kdo jí zřejmě hodně dobře zná a podepi...