"Mrtví. " Dokončil za ni ON.
"To nemůže být pravda. Viděla jsem tě zemřít. Byla jsem na tvém pohřbu, házela růži na tvou rakev, viděla jak ji spustili dolů. Brečela jsem u tvého hrobu."
"To vše vím Sof, ale věř mi, že já to tak nechtěl. Nikdy jsem tě nechtěl opustit, ale musel jsem to udělat. " Zašeptal ji do ucha.
"A proč, proč jsi musel fingovat svou smrt, proč jsi zmizel, proč jsi mě tu nechal samotnou a nechal mě se trápit?? Proč Sebastiane? Proč???""Všechno co jsem dělal bylo kvůli tobě, chtěl jsem tě chránit."
"A před čím??"
"Před tvou matkou, vyhrožovala mi, že pokud nezmizím z tvého života, tak tě zabije. A málem se jí to povedlo, ale jen málem. Naštěstí." Povzdechl si a palcem přejel po její tváři.
"Nemůžu tomu uvěřit, jsi to ty, opravdu ty a jsi tu."
"Budeš tomu muset uvěřit. Doufám, že se mě nebudeš chtít v blízké budoucnosti zbavit." Zasmál se.
"To já taky doufám."
"Smím prosit." Natáhl k ní ruku a čekal jestli ji příjme. Sofie ji s radostí přijala a on ji odvedl na parket. Zrovna hrála písnička Try od Collbie Caillat. Začali tančit, Sofie měla zvláštní pocit, jako by se na ni dívalo tisíce očí, ale rozhodla se to ignorovat. Místo toho se rozhodla soustředit na Sebastian. Skoro vůbec se nezměnil, pořád měl ty svoje nakrátko ostříhané vlasy, které měli barvu lískového oříšku. A ty jeho oči, které byly překrásně modré a ve kterých se vždy tak ráda topila a ztrácela.
Píseň skončila, oni se zastavili a on se sklonil k jejímu uchu.
"Tohle bude naše písnička. Souhlasíš Sofie??"
"Samozřejmě, že souhlasím." Zašeptala nazpátek a pevně ho objala.
"Chyběl si mi, tolik jsi mi chyběl." Zašeptala.
"I ty jsi mi chyběla a moc."
Každou noc si přestavovala jak je s ním na plese, jak je vše v pořádku a on je naživu. A teď je tady a je sní a vše se zdá být v pořádku. Teda zdá dokud se nim nepřiřítila Lexi.
Tak a je to tady. Jejich setkání. Vím, že sem říkala, že ho přidám až 24. dubna, přesně na mé narozeniny, ale nemohla jsem to vydržet. Tak je tady kapitola o jejich setkání. Snad se líbila. V médiich máte písničku na kterou tančili.
PS: Pokud to ještě dnes zvládnu tak přidám další kapitolu a možná už dnes tuhle povídku uzavřeme.
Bye Emery.
ČTEŠ
Od Koho Jsou??
ContoSofie se s nikým moc nebaví, je tajnůstkářka, na Venek, se snaží vypadat drsně, ale uvnitř je to milá, hodná a kamarádská holka. Přesto, tyhle city na sobě nedá zdát. Vše se změní když dostane dopis od někoho, kdo jí zřejmě hodně dobře zná a podepi...