17. Proč tam nejsem JÁ??

89 11 2
                                    

Probudila se uprostřed noci, zmateně se kolem sebe rozhlédla. Asi až po 10 vteřinách jí vše došlo. Poslepu nahmatala svůj mobil a zapla ho. Hodiny na displeji ukazovala 4:35 ráno. Ospale si promnula oči a zívla. Její pozornost upoutala ikonka otevřené obálky, která oznamovala že jí přišla nová zpráva.

ON: Jak to, že tam nejsem já??

S:???

ON: NA té stěně s těmi jmény. Jak to, že tam nejsem já??

S: Protože neznám tvé jméno. Ale až ho zjistím tak ho tam přidělám.

ON: Ještě že tak. Jinak je to velmi krásné.

S: Děkuji, je to můj vlastní předvánoční dárek.

ON: To je jediné co chceš?

S: Ano. Nechci od táty nic jiného, navíc toho má teď moc.

ON: Jsi až moc skromná

S: Já vím, jsem taková odmala.

ON: Vždycky jsem to na tobě nesnášel.

S: Vážně??

ON:Jo. D

S: Už musím Lexi se začíná probouzet.

ON: Ona u tebe spala??

S: JO. Proč?

ON: Ale nic, zatím.

Sofie se nemohla přestat usmívat, vždy ji rozveselilo, když si sním psala.

"Proč se tak usmíváš?" Zeptala se jí Lexi.

"Radši se neptej." Zasmála se.

"Je v tom nějaký kluk?" Zeptala se, ale Sofie jí neodpověděla.

"Já to věděla. Kdo to je? Jak vypadá? Jak se jmenuje? Znám ho?" Zahrnula ji otázkami.

"Není v tom kluk." Sofie se snažila udržet pevný hlas a taky se jí to povedlo. 

"Ach jo." Lexi se zatvářila smutně.

Sofie se snažila dosáhnout na vozík a přisunout si ho k posteli aby si na něj mohla sednout. Jakmile se jí to podařilo, vydala se do koupelny kdy si vyčistila zuby, učesala se a jemně se nalíčila. Po ní tam šla Lexi.

Obě dvě seděli u stolu a čekaly až Sofiin táta dodělá snídani. Připravoval palačinky s horkým ovocem. Byli božské a taky byli hned pryč.



Od Koho Jsou??Kde žijí příběhy. Začni objevovat