Taneční partneři

8.3K 371 18
                                    

Emily

Rozhlédla jsem se po místnosti, abych našla svoje boty, ale nikde jsem je neviděla, tak jsem se musela sklonit k zemi a podívat se pod sedadla.

„Hledáš tohle?" zeptal se mě Nick a zvedl ruku, v které držel moje boty. Přišla jsem k němu, že si je od něj vezmu, ale on ruku zvedl ještě víš, takže jsem na ně nedosáhla. Zkřížila jsem si ruce na prsou a nadzvedla obočí.

„A teď se snažíš o co?" zeptala jsem se ho nepříjemně. Nick se ke mně sklonil a tím sjel i rukou víc k zemi. Chtěla jsem rychle chytit svoje boty, ale on s nimi uhnul a na tváři se mu objevil vítězný úsměv. Parchant jeden. Je na čase použít starou metodu. Přešla jsem k němu blíž a vší silou mu dupla na nohu. Jeho obličej se svraštil do bolestné grimasy. Pustil moje boty a chytil se za bolavou nohu. Popadla jsem svoje boty a rychle si je obula. Chtěla jsem odejít pryč z místnosti zpátky do naší zkušebny, ale on mě chytil za ruku a přitáhl si mě zpátky k sobě. To snad chce, abych mu šlápla i na tu druhou nohu? Na tváři měl zase ten samolibý výraz a v ruce držel nějakou žlutou obálku.

„To tě ani nezajímá, co budeme tančit?" zeptal se mě a dal mi obálku do ruky. Oddálil se ode mě a zamířil ke dveřím sám. Podívala jsem se do obálky, kde bylo na bílém papíře napsané chacha. Super, takže hned na začátek ho budu muset naučit chachu. Sundala jsem si Danielovu mikinu a odešla ze zasedačky pryč. Cestou jsem se zastavila u Danielovi zkušebny a vrátila mu mikinu. Jeho partnerka byla o něco menší a blondýna s mikádem. Ta holka mi nebyla vůbec povědomá. Nejspíš to bylo tím, že já se nikdy o slavné hvězdy nezajímala. Výhoda byla, že naše zkušebny byly hned vedle sebe, takže mi stačilo udělat jen pár kroků a otevřela jsem dveře do svého nového království. Je na čase pustit se do práce.

Místností se rozléhala hudba a Nick tančil na nějakou choreografii před zrcadlem. Nejspíš to bylo k jeho písničce, protože přesně ta hrála. Tak dobře já jsem tady učitelka, takže je na čase se do toho pustit. Přešla jsem k rádiu a vypnula písničku. Nick se na mě okamžitě otočil. Sklonila jsem se ke svému batohu a vytáhla si z něj taneční voty.

„Takže teď když jsme partneři, neuškodilo by si stanovit nějaké pravidla," začala jsem a vyměnila si tenisky za taneční boty. Nick si založil ruce na prsou a zaujatě mě sledoval.

„A jaké přesně by to měli být pravidla?" zeptal se a přešel blíž ke mně. Narovnala jsem se a zadívala se přímo na něj. Zlozvyk z minulosti. Vždycky když něco myslím vážně, zaujmu přesně tuhle polohu a tak ve mně lze číst jako v otevřené knize.

„Nic co bys neměl zvládnout. Například, včerejší noc sem nebudeme tahat. Přesněji ji nebudeme vytahovat, dokud budeme taneční partneři a za druhé přestaneš se mě pokoušet dostat. V tanci jde hlavně o spojené dvou lidí v jednoho. Naše pohyby budou muset být zkoordinované. Každý z nás dvou může mít užitek z toho čím blíž budeme k finály. Takže pro začátek, jak jsi na tom se společenskými tanci?" zeptala jsem se ho. Myslím, že bylo fajn rovnou si to všechno vysvětlit a už to víc nerozebírat. Nick se pobaveně usmál.

„Jen tak pro informaci s tvými podmínkami souhlasím, ale nemůžu zaručit, že se změním ve svém chování. Jo a prošel jsem tanečním, takže umím tančit, jestli se jedná o tohle. Myslím, že jsi toho byla teď i svědkem," odpověděl mi. Zhluboka jsem si povzdechla, jak tupý jsou lidi narození ve slávě.

„Základy v téhle soutěži nic neznamenají, ale dá se na nich stavět," odpověděla jsem mu a zahleděla se do zrcadla. Musím vědět, jak na tom je s tancem. "Uděláme to takhle. Ukážeš mi co ses v tanečních naučil."

„A jak to mám udělat?" zeptal se mě. Neříkám to. Tihle lidi jsou totálně tupí. To už bylo snazší i přes noc doučit Luka tančit, jen aby mohl potom vyznat k tanci Kim, kterou byl taky oříšek naučit jen prostý valčík.

Nemysli a tančiKde žijí příběhy. Začni objevovat