Oslava

2.9K 154 14
                                    

Tak po dlouhé době jsem konečně zpátky s novou kapčou. Tak snad se bude líbit.

Nick

Posledních pět dní pro mě bylo stejných. Nejenže jsme měli volný dům a klid od táty, čehož Jenny využívala plnými doušky, ale taky se posledních pět dní pro mě stalo rutinou. Vždy ráno dřív vstát, sejít se s kluky a cvičit nové písničky, které jsem psal po nocích hned po trénincích strávených s Emily. A že mě na těch trénincích nešetřila stejně jako dnes. Zatímco já umíral a kroky se mi už pletly dohromady ona jako vždy oplývala energií. Nechápal jsem, kde jí tolik bere a doufal, že jí energie zbyde na dnešní večer, protože Caroline s Jasicou naplánovali plážovou oslavu pro Emily k jejím devatenáctým narozeninám. Samozřejmě, že o ničem stále nevěděla a já byl pověřený k tomu ji tam na sedmou hodinu dopravit. Teď se blížil čas k paté hodině.

„Co plánuješ na večer?" zeptal jsem se Emily, která zrovna bez partnera přemýšlela nad naší pasáží v tangu, které tančíme jako úvodní tanec. Stále si nebyla jistá, zda je ta sestava dobrá, i když jsem už nepletl kroky, jak ve středu. To byl celkově dost popletený den.

Emily se zastavila v kroku a zamyslela se. Byla roztomilá. Nevěděl jsem jestli o tom ví, ale měla takový zlozvyk, že pokaždé když přemýšlela buď se kousla do spodního rtu nebo začala různě špulit pusu. Byl jsem názoru, že si to ani neuvědomuje.

„Vlastně nic. Sestra s Lukem mají nějaké plány jako zbytek rodiny což je divný, protože mě do svých plánů nezatáhli a holky mají taky plány. Vlastně dnes nikdo nemá čas, dokonce ani máma a to bych řekla, že bude chtít využít veškerý čas ke strávení se svými dětmi. Divný."

„Takže dnes nic v plánu nemáš." Nemohl jsem jí říct, že dnešek je jen o ní a všichni mají plány kvůli ní a musel jsem jí dostat na pláž aniž by získala jakékoliv podezření. A že už podle všeho podezřívavá je.

„Ne," odpověděla mi a protáhla si nohy. Nedivil bych se kdyby ji u bolely, protože mě ty mé rozhodně bolely.

„Co říkáš na to, že bych toho využil a někam tě vzal." Emily se na mě usmála a položila si ruce na boky.

„Nezavání tu něco jako rande?" Musel jsem se zasmát. Jo rozhodně to tak zavánělo, ale na takové věci já nejsem. Ani nevím, kdy naposledy jsem s někým na rande byl.

„Jen ti chci něco ukázat. Bude to podobný jak jsme tehdy byli v kině a tím rozdílem, že pro tentokrát si radši pod oblečení dej plavky a obleč si něco pohodlnýho."

„Takže žádný rande?" Zavrtěl jsem hlavou.

„Ne. Žádný rande." Emily si setřela neviditelnou slzu a popotáhla.

„Škoda," řekla a vyšpulila spodní ret. Vypadala komicky. „Ale beru to. Jen ať už plánuješ cokoliv, nesmíme to přehnat, jelikož zítra vystupujeme." Jak jsem na to mohl zapomenout. Jednou jsem holkám navrhl zda nechtějí její oslavu naplánovat na pátek, ale to hned zamítli, jelikož se Emily narodila v dnešní datum což bylo šestnáctého dubna. Chvíli uvažovali o tom, že by to posunuli až po soutěži, ale to na ně potom čeká maturita a nechtěli oslavu jejích narozenin posouvat. Takže pro dnešní noc platilo pro všechny účastníky soutěže nepsané pravidlo nepřehnat to s alkoholem a když tak učiní tak na vlastní triko.

„Chceš hodit domů, jestli jsme tedy už skončili?" nabídl jsem jí a doufal, že jsme už opravdu skončili. Další zkoušku jivu bych asi nepřežil.

„Jo skočili a ne nepotřebuji. Jsem tu na motorce." Nechtělo se mi sice ještě odcházet, ale musel jsem jet vyzvednout Jenny ze stadionu, hodit ji domů, kde se oba nachystáme na večer a nakonec jet vyzvednout Emily a nezapomenout na její narozeninový dárek. Naštěstí jsem nemusel řešit, jak říct Emily, že na náš malý výlet jede i sestra, protože ji měli cestou vzít a odvést Lisa s Mickem.

Nemysli a tančiKde žijí příběhy. Začni objevovat