Hlavní je zábava

4.4K 215 20
                                    


Emily

Stála jsem před zrcadlem a rozplývala se nad šatami, které jsem měla oblečené. Měli střapce načervenalé barvy, která od vrchu dolů tmavla. Byly překrásné. Míry nám vzali ještě před konkurzem, protože škola měla taky několik akcí, na které nám nechala ušít šaty a vystupovali jsme tam. Jenže to se nedalo s tímto srovnat. Pokud vyhrajeme, získám smlouvu a budu s tanečním studiem spolupracovat. A později pokud budu dostatečně dobrá, tak se dostanu i do pořadu Dancing with the stars a budu potkávat známé lidi. Jo to si nechám líbit.

„Tady jsi," ozval se Nick, když mě našel, jak se prohlížím v zrcadle. Byla jsem připravena, ale většina tanečníků se ještě chystala v šatně. Já už se tam naštěstí mačkat nemusela, tak jsem čekala v předsíni. To že jsem stála před zrcadlem, jsem pokládala za detail. Podívala jsem se na Nickův odraz. S ostatními tanečníky mužského pohlaví měl šatnu jinde a právě teď měl otevřená ústa a pozoroval mě. Lichotilo mi to.

„Bacha ať ti do pusy nevletí letadlo," poškádlila jsem ho a otočila se k němu. Volné černé kalhoty a upravená košile stejné barvy mu slušely. Vlasy mu trochu nagelovaly nahoru, jinak to byl stále on.

„Sluší ti to," řekl, když se konečně probral z omámení. Upravila jsem si šaty a skousla ret.

„Díky," zašeptala jsem a znovu se ohlédla přes rameno, abych v zrcadle viděla, jak vypadám zezadu. Pak jsem se znovu otočila k Nickovi, jehož pohled směřoval na mé nohy. Jo teď určitě vypadají delší než normálně.

„Mimochodem ty taky nejsi k zahození. Hotový tanečník." Nick zvedl oči a zadíval se do těch mých. Pomalu se vydal ke mně. Pokrčil rameny.

„Díky, ale moc se v tom necítím. Asi bych to nemohl dělat i po soutěži." Přikývla jsem. On byl zpěvák a já tanečnice. Každý z nás se cítil lépe v něčem jiném.

„To je tetování? To na té noze?" Podívala jsem se na svůj kotník. Zapomněla jsem, že jsme před ním ještě neměla tolik odhalené nohy. Natočila jsem pravou nohu, abych lépe viděla na nápis na ní. Nemysli a tanči.

„Jo. Nemysli a tanči. Moje motto. Ostatní mají Nemysli a jeď. Já radši tančím, proto je to druhé slovo jiné. Vlastně někteří z nás mají vytetované Nemysli a žij."

„ Ve smyslu nemysli nad ničím zbytečným a užívej života a dělej to co miluješ?" zeptal se. Přikývla jsem a překvapeně se na něj podívala.

„Přesně. Jak to víš? Většinou to totiž musíme ostatním vysvětlovat."

„Jsem zpěvák, zapomnělas? Skládám texty, takže znám mnoho slovních spojení."

„Tušé, nedošlo mi to." Usmála jsem se a nejistě se na něj podívala. Mělo mi dojít, že někdo jako zpěvák či básník na ten význam přijde.

„Pane bože," vydechl někdo. Vykoukla jsem zpoza Nicka a uviděla ženu, které se blížilo na padesáté narozeniny. Na sobě měla zelené šaty a vlasy měla vyčesané v drdolu. Na to čím vším si během života prošla vypadala nádherně a vysoký muž v tmavě modrém obleku vedle ní a s šedinami ve vlasech jen doplňoval na její eleganci.

„Mami," vydechla jsem překvapeně a rozeběhla jsem se k ní. Její ruce se kolem mě omotaly a přitáhly si mě do rodičovského obětí. Od Vánoc jsme se neviděli, pokud nepočítám nějaký ten víkend, kdy jsme za nimi přijeli na návštěvu. Máma mi vtiskla letmý polibek do vlasů a odtáhla se ode mě.

„Broučku, tobě to ale děsně sluší."

„Díky mami."

„Hotová princezna," řekl pan Reidn.

Nemysli a tančiKde žijí příběhy. Začni objevovat