Těžká rána

4.2K 192 8
                                    

Emily

Probudila mě písnička vyhrávajícího z mého mobilu, kterou jsem si nastavila jako budík. Byla neděle a dnes večer bylo první kolo taneční soutěže. S úsměvem jsem vstala z postele přesně ve chvíli, kdy se dveře od pokoje otevřely a dovnitř vběhl Mick a skočil přímo do mé postele a začal mě lechtat. Pištěla jsem, zmítala sebou a u toho se smála, jak smyslů zbavená.

„Myslel jsem, že budeš ještě spát," řekl Mick, když mě přestal lechtat. Zhluboka jsem dýchala a usmívala se u toho.

„Dnešek bych nezaspala ani omylem. Jak se spalo na gauči?" zeptala jsem se ho a přetočila se na bok tak abych na něj viděla. Stále na sobě měl bílé tričko a šedé tepláky, v kterých spal. Teda aspoň v to doufám, protože i když byl Mick nádherný kus chlapa, tak nahého jsem ho radši vidět nechtěla.

„Děsně. Příště spím u tebe v pokoji," řekl a zavřel oči. Nedivila jsem se mu. Měli jsme jenom jeden pokoj pro hosty, který Derek s Mickem přenechali svým drahým polovičkám, zatímco oni si roztáhli gauč a spali na něm, ne-li vedle něj. Nick naštěstí odvezl včera večer Jessicu s Carolain domů, jinak by tu spalo víc lidí všude možně.

„Příště nemáte tolik chlastat," dobírala jsem si ho a vstala z postele. Od Micka se mi dostalo jen tichého hmmm. Zamířila jsem do koupelny, abych se trochu zkulturnila. Sice mi dnes v zákulisí budou dělat make-up, ale i tak jsem chtěla vypadat trochu k světu.

Jakmile jsem byla v koupelně hotová a převlečená do riflových šortek a zeleného tílka, zamířila jsem do svého pokoje a zastavila se ve dveřích. Lisa stála v těch vstupních a pozorovala svého přítele, který spal v mé posteli, přes kterou se rozvaloval. Jo ten se určitě večer nevyspal.

„Slyšela jsem od Dereka, že prý měli rušnou noc. Dlouho nemohli usnout, tak se dívali na filmy a u toho zas popíjeli a nakonec to skončilo tak, že asi dvě hodiny před osmou usnuli, z toho tenhle imbecil spadl během spánku na zem a tam taky spal, dokud je Kim nevzbudila tím, že dělala Lukovi snídani. Doufám, že ti neva, že ti tu tak vytuhnul," řekla potichu Lisa. Odmávla jsem to rukou a vzala si ze země u postele svou tašku s věcmi. Teď jsem byla za to, že jsem si ji večer před spaním sbalila.

„V pohodě. Stejně jsem na to už zvyklá. Navíc je to pořád lepší než tu najít někoho jiného," odpověděla jsem jí a společně jsme opustili můj pokoj.

„Už jsme všichni vzhůru nebo můj velký bráška taky ještě někde chrápe?" zeptala jsem se a odpověď jsem dostala ani ne během chvilky. Byli jsme skoro u schodiště, když po něm vyběhl Derke nahoru se smějící se Ritou přehozenou přes rameno. Uhnuli jsme jim stranou a sledovali je, jak mizí v pokoji pro hosty. S Lisou jsme se na sebe podívali a potlačovali smích. Z pokoje pro hosty se začalo ozývat vzdychání, takže jsem raději rychle zamířila dolů do kuchyně, kde stála Kim u sporáku a chystala snídani.

Celá kuchyňská linka včetně pultu byla plná jídla. Ve vzduchu byla cítit slanina, opečený chleba, míchaná vajíčka. Bylo super, když jsme se takhle všichni sešli a společně se najedli. Teda přesněji ti, kteří nevyspávali nebo se nemuchlovali se svou přítelkyní.

Zatímco Kim chystala snídani, Luke seděl na pohovce a četl si noviny, jako nějaký stařík. Věděla jsem, že ti dva budou skvělými rodiči, ale teď když jsem Kim viděla u kuchyňské linky vařit a Luka, jak odkládá noviny a natahuje se pro nějaké dokumenty, aby jí pomohl s prací, byla jsem si svou předtuchou jistá. Vždyť mě Kim prakticky vychovala a o Lukovi se jako o dobrém otci nedalo pochybovat. Až se to malé narodí bude mít velkou rodinu složenou z podivínů, milujících rodičů a jedné střeštěné tetičky, jejíž role jsme se mínila ujmout.

Nemysli a tančiKde žijí příběhy. Začni objevovat