Na dno a zase vzhůru

7.5K 346 23
                                    

Ano, ano lidičky já vím. Trvalo mi hrozně dlouho než jsem vydala tuhle kapitolu, což je ode mně neomluvitelné, ale přesto se vám všem omlouvám. Nebyla inspirace ani chuť, ale díky jistému příběhu od jisté osoby se mi ta chuť vrátila a i přesto, že se mi tahle pasáž těžce psala a doufám, že ostatní se mi tak již psát nebudou, jsem se k ní konečně za pomocí jedné skvělé osoby dokopala a tahle kapitolka patří pouze jí. Děkuju moc Tinti :*. No a nyní dost toho nudného blábolení a vzhůru zpátky do děje příběhu. :)

Emily

Probudily mě Danielovi ruce, které mi putovaly po boku. Zamručela jsem a zabořila hlavu hlouběji do polštáře. Nechtělo se mi vstávat a jít do školy. Zatraceně škola. Vystřelila jsem do sedu a podívala se na hodinky. Bylo něco kolem desáté. Spadla jsem zpátky do postele a zakryla si rukama obličej. Vedle mě se ozýval hluboký smích. Otočila jsem hlavu k Danielovi, který mě pobaveně pozoroval.

„Tos mě nemohl probrat! Proč mi sakra nezvonil mobil!" zařvala jsem na něj a bouchla ho pěstí to hrudi. Au, jako mlátit do kamene.

„Protože jsem ho vypnul, jelikož po včerejšku sis zasloužila odpočinout, prcku." Měl pravdu. Po včerejšku bych nemohla ve škole normálně fungovat. Stejně mám hodně volných hodin, takže nebude vadit když si udělám volno. Otočila jsem se na bok, tak abych viděla přímo na něj.

„Víš, že děsně chrápeš?" zeptala jsem se.

„A ty zase mlaskáš a mluvíš ze spaní. A to už vůbec nemluvím o tom tvém kopání a roztahování." Fajn, tím je skóre vyrovnané.

„Jdu si hodit sprchu. Kuchyň je dole," řekla jsem a následně se zvedla z postele a zamířila rovnou do sprchy.

Sundala jsem si oblečení, které bylo zpocené a vlezla si do sprchového koutu pod proud horké vody. Ta mi aspoň na chvíli pomohla se uvolnit, ale pomalu mi začalo všechno opět docházet. Luke byl v nemocnici, Kim a ostatní u něj a z mojí sestry měla být matka. Jenže její psychický stav byl momentálně na bodu mrazu a co bylo horší. Nikdo z nás ji takovou neznal. Její chování míval hodně tváří, ale tahle byla nová a to mě děsilo.

Vypnula jsem sprchu a vyšla z ní ven. Oblekla jsem se do riflových šortek s býlím volným tílkem, na hlavu si dala kebku. Když jsem se vrátila do pokoje, Daniel už tam nebyl. Dala jsem si do tašky několik potřebných věcí včetně náhradního oblečení. Přehodila jsem si tašku přes rameno a zamířila dolů.

Už na schodech jsem ucítila vůni čerstvé kávy a palačinek. Podívala jsem se přes zábradlí a uviděla Daniela stát jen v kalhotách u plotny. Zrovna naléval těsto na pánvičku.

„Voní to hezky," pochválila jsem ho, když jsem sešla poslední schod. Daniel se ke mně otočil s triumfálním úsměvem na tváři.

„Snad to tak i bude chutnat. Kávu jsem ti už nalil. Tři lžičky cukru, že?" Přikývla jsem a sebrala si z kuchyňského pultu hrnek. Sedla jsem si na barovou židli u něj a během chvilky se přede mnou objevil talířek nejmíň se třemi palačinkami a jahody u nich. To mám všechno sníst? Navíc, nepamatuji si, že by jsme měli jahody v ledničce, i když kdy jsem v ní naposledy byla nepočítám.

„Bon apetit,"popřál mi Daniel a sám si do pusy vložil palačinku. Začala jsem se smát jako malá když mu na koutku úst zůstal kousek džemu.

„Co je?" zeptal se mě s plnou pusou. Naznačila jsme prstem, aby se přiblížil a on tak učinil. Nahnula jsem se přes pult a otřela mu prstem džem z koutku. Chtěla jsem prst utřít do papírové utěrky na kuchyňském ostrůvku, ale Daniel mě chytil za ruku a dal si prst s džemem do pusy. Chvíli jsem uvažovala zda mě zase jen provokuje, jak to míváme ve zvyku, ale když se ke mně nahnul blíž a spojil naše rty znejistěla jsem ještě víc. Bývalo naším zvykem, že jsme se sexuálně provokovaly, jak to kolikrát bylo i mezi Mickem a Kim, ale netušila jsem zda tohle je taky ono či něco víc.

Nemysli a tančiKde žijí příběhy. Začni objevovat