14-Son Hükümetler Birliği

540 48 20
                                    

Bölüm 13

Bütün dünya vazgeç dediğinde, umut fısıldar, bir kere daha dene.

Teknik ekibin başındaki Faruk Bey, James'ten aldığı emrin Defne tarafından da onaylanmasının akabinde, kara kutunun içinden kurtarmayı başardıkları iki veriyi bilgisayara aktardı. Ve daha önceden de bahsetmiş olduğu, büyük umutlar henüz dünyadan ayrılmadan önce, son hükümetler birliğinin Atlas'ın sırtına yüklediği gizli görevi açıklayan belgeyi açtı.


Son hükümetler birliği, dünya üzerindeki devletlerin insan ırkını kurtarmak adına kurduğu son devletlerarası işbirliği teşkilatına verilen genel addı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Son hükümetler birliği, dünya üzerindeki devletlerin insan ırkını kurtarmak adına kurduğu son devletlerarası işbirliği teşkilatına verilen genel addı. Bilim insanları, güneşin yüzeyinde meydana gelecek, *manyetosfer tabakasının direnemeyeceği çok şiddetli bir güneş patlamasının, dünyanın *ozon tabakasını sıyırıp uzaya atacağını ve bu anlamda yeryüzündeki yaşamın %99 oranında son bulacağını önceden fark ettiklerinde, insanlık kendi ırkını kurtarabilmek için gezegen üzerinde daha önce hiç görülmemiş bir çapta büyük bir işbirliği içerisine girmesi gerektiğini anladı.

Bunun için, yeryüzündeki en güçlü yirmi ekonomiye sahip olan devletler bir araya geldi ve son hükümetler birliğini oluşturdu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bunun için, yeryüzündeki en güçlü yirmi ekonomiye sahip olan devletler bir araya geldi ve son hükümetler birliğini oluşturdu. Zira ancak böylesi büyük bir işbirliği ile insanlığı dünyadan tahliye edebilecek büyük umutlar projesi finanse edilebilir ve gemilerin yapımı için gerekli iş gücü sağlanabilirdi.

Son hükümetler birliği ABD, Çin, Japonya, Almanya, Fransa, Brezilya, İngiltere, Rusya, İtalya, Hindistan, Kanada, Avusturya, İspanya, Meksika, Güney Kore, Endonezya, Türkiye, Hollanda, Suudi Arabistan ve Nijerya'nın bir araya gelmesi ile varlık kazanmıştı. Dünya üzerindeki yaşamın son bulacağını bilmek, her ne kadar yeryüzünde büyük bir kargaşa ortamına neden olmuş ve birçok devlet ve hükümet çökmüş olsa da, insan ırkının soyunu kurtarmak gibi mukaddes bir yükün sorumluluğunu sırtında hisseden bu yirmi devlet, bir araya gelerek büyük oranda bu kargaşa ortamından kendini korumayı başardı.

Büyük umutlar projesini tamamlayabilmek için, dünyanın kalbi kabul edilen İstanbul'un yakınlarında, Sirius şehri adı verilen yeni bir kent kuruldu. Zira o sıralarda astronomlar, çoktan insanlığın yeni yuvasını, Sirius yıldızının yaşanabilir bölgesinde keşfedilen Sirius-b gezegeni olarak açıklamıştı. Kurulan bu yeni kente, pek çok kendi alanında uzman sayılan bilim insanı ve gemileri yapacak işçi ve bunların aileleri alındı. Bu kişilerin haricinde, tahliyenin gerçekleşeceği güne dek, şehre giriş ve çıkışlar yasaklandı.

Olay Ufku-Yeniden DoğuşHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin