20-Cumhuriyet Devrimi(FİNAL PART-1)

415 41 50
                                    

Bölüm 19     -13 Temmuz 2016-

FİNAL PART-1

Hayat, fırtınanın dinmesini beklemekle ilgili değildir. Yağmurda dans etmeyi öğrenmekle ilgilidir.

Saatler akşam sekizi gösterdiğinde, Rosa Parks meydanında, daha önce eşi görülmemiş bir kalabalık toplanmıştı. Rosa Park Meydanı hınca hınç doluydu. Triton'un meydanda 13. gemi için çok önemli açıklamalar yapacağını ilan etmesi üzerine sabahın erken saatlerinden beri geminin her bölgesinden insanlar bu meydana akın ediyordu. Triton her ne söyleyecekse, bunu 13. gemide duymayan kişinin kalmayacağı aşikârdı.

Ne var ki meydanda toplanan kalabalık yalnızca meraklı halk değildi. Bir devrimin ilk ateşini yakmayı planlayan yeni ufuklar tarikatının mensupları da, halkın arasına karışmış bir vaziyette, yerlerini almıştı. Hepsi yalnızca, liderleri Dafni'den gelecek bir işareti bekliyordu.

Meydanın hemen önünde yükselen kürsüde, beş kadim konsül yerini almış ve yönettikleri halkı gözlemliyordu. Vatandaşlar ise büyük bir sabırsızlık içerisinde kadim konsül Charon ve Triton'un yerlerini almasını ve töreninin başlamasını bekliyordu. Merakları, o an için diğer tüm duygularının önüne geçmişti.

Sıradan halkın önünde yerlerini almış olan parti yönetiminin 50 senatörü ise, derin bir sessizliğe gömülmüştü. Hepsi, sahip oldukları mevki dolayısı ile törende Triton'un yeni ufuklar tarikatına karşı başlatmış olduğu savaştan bahsedeceğinden ve yeni ufuklar üyesi olmakla suçladığı kadim konsül Charon ve senatör Henry'i infaz edeceğinden haberdardı. Bu akşam konuşmayı planlayan tek senatör, Dafni-698'di.

Nihayet Triton ihtişamlı kıyafeti ile kürsüdeki yerini aldığında borazanlar öttü ve böylece tören başladı. Ancak kadim konsüllerden birisinin eksik olmasına rağmen törenin başlaması, halkın merakını daha da kamçılamıştı.

Triton, her törende olduğu gibi, gene sağ elinde büyük umutların anayasası sayılan codex'i tutuyordu. Codex'i kürsüye bıraktıktan sonra rastgele bir sayfasını açtı. Ardından diğer konsülleri selamlayarak halka seslenişine başladı.

-Kendi varlığınızı muhafaza ederek, neslimizin devamlılığını sağlayan, ırkımızın yaşayan son üyeleri. Hepinize selam olsun.

Ben, kadim konsüllerin en yücesi, Triton, bu gün sizlerin huzurunda, bir yemin edeceğim. Bedenimin en küçük hücresinde, yekpare organizmasına kadar hissedeceğim bir söz vereceğim. Bu gün, daha önce kimsenin içmeye cesaret edemedi zehirli bir andı içeceğim.

Çok uzun yıllar önce parti, insan ırkının neslini devam ettirebilmesi adına kuruldu. Kurucular, bu devamlılığın sürdürülebilmesi için en önemli bileşenin, kaos ortamının vuku bulmasını engelleyerek düzenin sağlanması olduğunun farkındaydı. Ortak bir amaç etrafında birleşen insanoğlu, yok oluşun kıyısından dahi dönebilecek güce muktedir olabilirdi. Bu uğurda inanmak dahi, bizleri başarıya ulaştıracak destansı kuvveti ruhumuzun derinliklerinde bulmamızı sağladı.

Ancak şimdi, büyük umutlara parti yönetiminin egemen olmasının üzerinden geçen on bin yılın akabinde, insanlık, daha önce hiç görülmemiş bir tehlikenin eşiğinde. Kendilerini Yeni Ufuklar olarak adlandıran bir grup hain, teşkilatımızı yok etmek için çabalıyor. Öyle ki bu hainler, partinin içine dek yayılmış ve yüksek makamlara kadar yükselmeyi başarmışlar.

Ancak korkmayın. Hiçbir zaman hain emellerine ulaşamayacaklar. Yeni ufukları insan ırkına ev sahipliği yapan bu 12 devasa gemiden tamamen silmek için, özel bir ekip kurduk. Ekibe Triton'un Kudret'i adını verdik. Ve sizlere yemin ederim, kudretim karşısında tüm yeni ufuklar üyeleri, acizce diz çökecek. Ve her bir hain öldürülene dek, mücadelemiz bitmeyecek.

Olay Ufku-Yeniden DoğuşHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin