17❥"Sen beni kıskandın mı?"❥

69.2K 4K 503
                                    

Ağzıma bir jelibon attım. "Kız salloş, bu ne anam. Ne çirkinella bir kız." dedi Cenk. "Oğlanda tam çirkinella. Birbirlerini bulmuşlar işte kuşum." dedim ve bir tane daha jelibon attım ağzıma. Cenk'in dizinde yatmış bir şekilde abur cubur yiyordum.

Beraber etraftaki insanları eleştiriyor ve gömüyorduk. Evet evet, toprağı kazıp gömüyorduk.

"Ben bununla oturup danone yemem. Ne o öyle? Değil mi yarim?" diye sordu Cenk. Tam cevap verecektim ki bir davar atladı hemen. Kim? Tahmin edin tabiiki Aras. "Sike- Seveceğim senin yarimini ha." diye söylendi Aras.

"Şadap Aras." diye bağırdım. "Aynen Aras Sadap." dedi aynı şekilde Cenk.

"Sen bekle Cenk." dedi Aras homurdanarak. Boğazımı temizledim. "Tavşanım bu herif beni öldürmek, senden ayırmak istiyor. Salak-." çığlık attı. Cenk'in dizlerinden kalktım. "N'aptın lan çocuğa?"

"Şimal şımartma şu gevşeği!" Cenk dudaklarını büzdü ve eliyle kafasını göstertti. "Kafama vurdu tavşanım! Öpte geçsin!" Aras uzanarak tekrar vurdu çocuğuma.

"Ben senin ebeni bir öperim Cenk. Görürsün." Cenk dilini şaklattı üç kez. "Ebemi mi öpeceksin? Olmadı bu yavrum." kahkaha attım. Neden çünkü komik. Cenkte kahkaha atmaya başladı. Demekki attığımı tutmuştu.

"Ya Cenk sen gitsene artık! Cem danone almaya gitmiş hemde sensiz." Aras'ın dediği şey üzerine, 'atma Ziya' bakışı attım ona. "Yalan söylemiyorsun değil mi Araskım?" inanma buna sen kuşum hayatı yalan bunun.

"Ben sana ne zaman yalan söyledim Cenk?" bak bak havalara bak. Cenk'in adeta gözleri parladı. "O zaman gelin gelin üçlü grup sarılması!" gaza gelerek bir koluma Aras'a diğer kolumu Cenk'e doladım.

"Bugün gelin, yarın damat! Hahahahahah!" Cenkle beraber hayvan gibi gülmeye başladık. Aras ise homurdanıyordu. "Git artık lan yapıştın dibimize!" gülme Şimal, gülme. Cenk pişkin pişkin sırıtarak baktı Aras'ın yüzüne.

Aras daha beter sinirlendi anam tabi. Hayır sinirlenecek ne var yani? What yani? Hahahahah no anam, hiçbir şey! "Gitsene!" Cenk sessiz. "Lan git! Bak dalacağım sana şimdi!"

"Fazla dalma boğulursun. ahahahahah" dedi ve anırarak gülmeye başladı Cenk.

Cenk yumruğunu uzatınca yumruğunu vurdum. Aras homurdandı tekrar. "O zaman ben gidip Cem'i bulayım! Eğer yalansa sana küserim Araskım haberin olsun!" Cenk parmaklarını üfleyerek jet hızında uzaklaştı.

Bende Aras'a dönerek imayla baktım.

Bir bakışım vardı ki, aman anam aman anam! "Niye öyle bakıyorsun kızım?" ilahi Aras Bey! Uzanarak omzuna geçirdim. "İlle benimle yalnız kalacaksın, bana aşıksın yani?"

Aras arkasını dönerek yürümeye başladı. "Tekrar söylüyorum fazla hayal kuruyorsun. Dünyada tek kız kalsan dönüpte sana bakmam." beni görmediği için taklidini yaptım alayla.

"Taklidimi yapmayı kes." ay tövbe. "Arkanda gözün mü var lan senin?" arkasından adeta koşar adımlarla yürüdüm ve ona yetiştim. "Benim heryerde gözüm var kızım."

Bonom horyordo gozom vor kozom.

"Uyuzsun varya." alayla sırıttı. "Sende ukalasın biz bir şey diyor muyuz?" gözlerimi etrafta gezdirdim. "Allahtan bir şey demiyorsun varya, birde desen ne olacak acaba."

"Kesinlikle. Ben mükemmelim." ne alaka oğlum şimdi? "He ineklerde uçuyor. Bak." dedim ve elimle gökyüzünü gösterttim. Olduğu yerde durdu ve bana döndü. "Mükemmel ve yakışıklı biriyim kızım işte kabul et. Sende deli oluyorsun bana. Diğer kızlar gibi."

İKİ DELİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin