❥Özel Bölüm-1❥

45.5K 2.4K 337
                                    

Kitap düzenlenmeye alındığı zaman, özel bölümler düzenlemeye alınmamıştır. Eğer değişiklik, farklılık, daha önce hikayede olmayan kişiler veya farkı isimler görürseniz bundan dolayıdır.

6 Yıl Sonra:

"Hadi kahvaltıya bebeklerim." dedim masaya son kez bakarak. Evet evet bebeklerim. Kocacım and yavru meleklerim. Görseniz ne tatlılar vucu vucu.

"Baba lüffen bak uslu duyuyum lüffen." dedi Mert.

Gözümü merdivenlere çevirdiğimde Aras'ın omzuna melodiyi aldığını ve Mert'in de elinden tutup Aaşağıya indirdiğini gördüm. Ama şu manzaraya ölünür oy anam oy.

"Tamam tamam kahvaltıdan sonra beraber ineriz aşşağıya." dedi Aras. Ses tonu kalp ben.

"Yaşa baba!" diyerek Aras'ın yanağına öpücük kondurdu.

"Ama kıskanıyorum." diyip dudaklarımı büzdüm. Melodi koşarak kucağıma atlayıp uanağıma öpücük kondurdu.

"Günaydın anney!" gülümsedim. Melodi Mert'e piç smile yaparak bakıyordu.

"Çekil kız ziyli ayyemi ben öpeceğim." dedi Mert. Aras'la birbirimize baktık. "Oğlum sen dün Cenk abine mi gittin?"

"Evet ayye ben çok seviyoyum onu." dedi ve yandan yandan Melodiye vakti.

"Dokuzu sevmiyosun yani ahahaah." dedi ve güldü. Bizim gülmediğimizi fark ettiğinde göz devirerek ellerini göğsünde birleştirdi.

Anasının kızı valla gel bir sarılak.
"Sabah sabah bu konuşma hiç iyi yerlere gitmiyor. Oturun hadi masaya." dedi sefkulu yarim. Valla hala yakışıklı ne yalan söyleyeyim. Parfümünün kokusu buraya kadar geliyor. Şeytan Diyorki öp. Ama ben iman girl olduğum için şeytana uymuyorum pliz.

"Masaya otuyulmaz baba. Sandayyeye." Anasının kızı anam valla öyle yerim seni kız.

Aras derin bir nefes alıp mutfağa gitti. Adam dayanamıyor. Napsın anam napsın.

Melodi ve Mertin yanağına öpücük kondurup sandalyeye (!) Oturdum.

"Bakın gidip ekmekleri alıyorum. Gelene kadar kavga etmek yok. Çatal bıçaklara ellemek yok. Tamam mı?"

"Off ayye çocukmuyuz biz. Biloyosun okuyda kendim yiyoyum. Öğyetmenlere izin veymiyoyum. Sonra Melise yezil oluyum."

Melis Mert'in meşhur arkadaşı. Aynı zamanda kıza yazıyor. Babasının oğlu.

Hayır Aras başka kızlara yazmıyor. Hele bir yazsın. Anasını avradın- Batu ağzımı bozuyor. Yoksa benim iman powerim peh!

"Oymayan kayizman bozuluy sonya dimi?" dedi Melodi ve piç smile yaptı.

"Sanane ya sanane. Heu işe buynunu sokmasana."

"Beyn buynumu sokmuyoyum. Sen hey şeyde mükemmel olduğunu sanıyosun." Melodi'nin dediğini Mert kendi yorumunu yaparak,  "Çüykü ben mükemmelim." dedi.

Konuşmalarına gülümseyip yanaklarına öpücük kondurdum.

Mutfağa girip sütlerini ıssıttım. Çayımdan bir yudum aldım. Arkamdan bir çift kol belime sarılınca korkudan- Hayır yumruk atmadım. Tekme attım. Oda yetmezmiş gibi çayı üstüne döktüm.

"Lan oha." diye bağırınca panikle arkamı döndüm.

"Asıl sana oha lan. Arkamdan şey yapıyon. Ay yandın mı? Üfleyim de geçsin."

İKİ DELİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin