Medyada:Aras-Şimal 🙈
❥
"Yok daha neler. Ar yu kidin mi?" diye sordum Kumsal'a bakarak. Ayça, Kumsal'ın kafasına bir tane vurunca Kumsal kafasını ellerinin arasına alıp ovuşturdu.
"Ne be? Ne güzel yogamızı yapacağız işte. Merak etmeyin Deniz, Aras ve Batu'yu ikna eder. Cenk düzden razı zaten. Hadi şunları giyin bakalım. Naş naş!" dedi Kumsal ve bizi çekiştirdi.
Gazamız mübarek olsun anam. Yoga ve ben mi? Kıçınızla gülebilirsiniz. Kumsal'ın bizim için seçtiği kıyafetlere baktım. Siyah bir tayt ve sarı renk bir hoodie koymuştu. İyi bari normal yani. Hızla kıyafetleri alarak banyoya koştum ve kapıyı kapattım.
"Ulan Şimal!" diye bağırdı Ayça. Tuhaf bir gülüş attım ve hızla giyindim. Gözlerimi aynada kendime çevirdim ve 32 diş sırıttım. Baktım, baktım, baktım. "Lan." dedim. Ardından gülerek elimi savurdum. "Ben amma güzelim ha."
"Anan güzel Şimal! Hadi lan!" diye bağırdı Ayça. "Anamda güzeldir şimdi." dedim saçlarımı tepeden toplarken. Ayça ise baya yüksek sesle homurdandı. Homurdan anam homurdan. Bileğimdeki tokayı saçıma geçirdim. Tamam baya sıkı olmuştu.
Kafam kopmasa bari.
Tuvalet kapısını açtım ve boşluktan geçerek dışarıya çıktım. "2 dakika bile olmadı be. Patlama!" Ayça bana öpücük atarak banyoya geçti. Bende Kumsal'ın yanına oturdum. Omzuna vurarak. "Pişt. N'aber?" dedim.
Bana bakarak güldü. "İyi. N'oldu? Ne istiyorsun?" ahahah asla. "Ya ben gelmeyeyim Kumsal!" gülerek gözlerini devirdi. "Saçmalama! Eğlenceli olacak işte! Ayçada giyisin, çıkalım. Daha Ada'yı alacağız."
Gidelim anam, gidelim. En kötü yoga yaparmış gibi davranıp uyurum ben.
❥
"Yaa bu kadın valla bana sulanıyor. Ada koru kız beni." Cenk gülerek Ada'ya bakınca Ada'da dayanamayıp güldü. "Mal saçmalama, kaç yaşında kadın sana mı bakacak."
Cenk sırıttı. "Bana herkes bakar yavrum." Ada gülerek kafasını başka tarafa çevirdi. "Ee? Daha ne kadar bekleyeceğiz burada?" diye sordu Aras ve bana baktı. "Ne bileyim ben be!" salonda şu an başka bir dersin olduğunu, bize dışarıda beklememiz gerektiğini söylemişlerdi.
Ok.
"Hadi gidelim o zaman." dedi Batuhan ve arkasını döndü. Ayça ise onu ensesinden tutarak çekti. "Bekle biraz daha lan! Patlama!" alayla güldüm. "Bunu Ayça mı diyor? Sabah iki dakika dayanamayıp, patlamıştın." alayla baktı bana.
"Ayça pat!" dedi Cenk ve gülmeye başladı. Bende ona katıldım ve yumruğumu uzattım. "Susun lan!" dedi Ayça. Cenkle ikimiz o bağırmadan sonra sus pus olduk tabi. Tam o sırada yoga sınıfının kapısı açıldı ve insanlar dışarıya çıkmaya başladı. İnsanlar dışarıya çıkınca kadın bize bakarak gülümsedi.
"Buyrun. Hoşgeldiniz." dedi ince sesli kadın. Sürü halinde biz içeriye doğru yürüdük. Kapıda benden cüceydi. Geçeceğimiz zaman kafamızı eğip geçiyorduk. Kafamızı vurabiliriz tamam mı? *Tamam.*
Hepimiz geçince Ada ve Cenk kalmıştı. Ada eğilip geçince, Cenk tam geçecekken kafasını eğmediği için dan diye bir ses çıktı.
Tabi biz başladık gülmeye. Pardon anırmaya. Ada gülerek Cenk'in yanına gitti."İyi misin gerizekalı?" diye sordu.
"Valla çok iyiyim. Sonuçta kafamı vurmadım. Sizi iki tane görmüyorum. Kafamda kuşlar nanik nanik yapmıyor. Valla düşündüm de çok iyiyim." dedi.Aras ve Batuhan Cenk'i kaldırıp içeriye geçtiler. Bende Ayça'nın koluna girerek minderlerin üzerinde durduk. Az önceki kadın ortada bağdaş kurmuştu, -ne ara oturdu- ellerini ayaklarının üzerine koymuş bize bakıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İKİ DELİ
Humor"Yavaş yesene kızım! Önünden alan mı var pastayı?" kafamı salladım. "Var, sen! Hayvan gibi herifsin silip süpürürsün sen şimdi bunu!" gülerek kafasını iki yana salladı. "Çocuk gibisin varya, her tarafını çikolata ettin." dedi. Gözlerimi kıstım ve do...