6❥"Niye bu kadar abartıyorsun? Alt tarafı bir oyun."❥

103K 5.6K 1.4K
                                    


Tek kelimeyle Sıçtık. Abilerim Aras'a ölümcül bakışlar atıyordu. Tabi o bunu tutamıyordu filan. Neyse.

Hızla kolunu omzundan attım. Aras'a fısıldayarak, "Canını seviyorsan kaç." dedim. Peki o ne yaptı? Hadi düşünün. Valla mal bu çocuk derken ben başka bir şey ima etmiyordum. Baya katıksız mal!

"Bunlar abilerin mi? Ne kadar benziyor lan bunlar." Bu dediğine göz devirdim. "İkiz onlar bay çok zeki"

"Şimal kim bu çocuk!" dedi Berk abim ve Aras'a sert sert baktı. "Hesap ver Şimal!" dedi bu sefer Berke abim.

1 tane de değiller yahu idare edilmiyorlar. Seslice yutkunup Aras'a baktım. Gayet rahat görünüyordu. Az sonra dayak yiyceğini bilmiyordu heralde.

"Şey abiciğim..."

Bizimkilere baktığımda Ayça kafasını olumsuz anlamda sallıyordu. Kumsal ise dudağını dişliyordu. Batuhan ve Deniz olayı anlamaya çalışıyorlardı. Cenk ise hâlâ danone yiyordu.

"Seni bekliyoruz Şimal kim bu?"

Ney ney ney durdu kafam yahu korkudan. Malın biri de kızım! Salağın biri de! Dövün bunu abilerim! Hücum! İleri! De! Evet evet de!

BİSMİLLAHİRRAHMANİRRAHİM.

O değil de Aras'a yazık olacak taş gibi çocuk dayak yiyecekti. Belki yemezdi? İmkansız! İmpossible! Yesin aslında o benim badem şekerlerimi yemişti. Evet evet! Şimal! Akıllı kızım benim! Ver gazı bunlara!

"Abi bu çocuk aslında malın-."

"Ben sevgilisiyim."

Gözlerim fal taşı gibi açıldı. Jet hızında Aras'a döndüm. O ise abilerime bakıyordu sakince. Derin bir nefes aldım.

Buyrun cenaze namazına.

"Ne? Şimal?!" dedi ve bana baktı Berke abim. Aras kolunu omzuma atarak kendine çekti. Dengemi kaybedip suratımı bir taşa çarptım. Pardon Aras'mış

"Siz Şimal'in abileri olmalısınız. Şimal size söyleyecekti ama ona kızacağınızı düşündü. O yüzden söyleyemedi. Ben Aras." diyerek elini uzattı Aras. Bu çocuk harbi gerizekalı.

Birazdan ölecek. Haberi yok.

"Berke." ellerini uzattılar. "Berk." hök. Hani azarlar lan? "Memnun oldum." dedi bay çok bilmiş Aras öküzü.

Hemen Berke Abime döndüm. Berke abim Berk abime göre daha sakin yapıya sahipti. Onu yumuşatmak daha kolaydı diyebiliriz.

Helede OMOyla!

"Sizin ne işiniz var burada?" Berke Abim yan gözle Berk'e baktı ve kafasını iki yana salladı. Kaşlarımı çattım. "Hiç. Öyle eğlenmeye çıkmıştık. Seni sahnede görünce bir sinirim attı. Bu herifle birde."

Şimdi ben bunlara bu benim sevgilim falan değil dersem ortalık fena karışırdı. En iyisi mi onlara bunu sonra söylemekti. "Biz gidiyoruz zaten. Arkadaşlar bekliyor." Hö? "Arkadaşlar mı?" ikisi birden bakıştı.

"Kızlar olmasın o canım?" dedim ve sırıttım. Berk abim sinirle bana baktı. "Kes lan! Ne kızı! Hem konuyu saptırma! Konu sensin burada! Annemlere söyledin mi? Bak ben akşam nasıl söylüyorum."

Kıçlarını döndüler ve çıkışa doğru ilerlediler. Tamam. Ben Aras'ın üzerine atlamalarını falan bekliyordum aslında. Atlamadıysalar kesin kızlarla falandı bunlar.

Bunlar bir çapkın ki sormayın. Geçen yıl bunları kızlarla yatakta bastım ben anam! Heheyt anam heheyt! Neler neler! Bu gözler, görmemesi gereken neler gördü!

İKİ DELİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin