1❥"Yavrum, anan baban nereli?"❥

333K 9.5K 6.3K
                                    


*Kitap, Ocak 2016 da yazılıp 2021 de düzenlenerek tekrar yayımlanmıştır.*

*Sadece gülmek ve eğlenmek için yazılmıştır.*

Medyada:Şimal👅

Bir bana birde Kumsal'a bakarak piç bir gülüşle sırıttı. O gülüş ne anam? "Ayça lütfen dikkatli sür ve beni pişman etme." Ayça'nın babası Talat Amca'ya öyle bir bakış attım ki, adam anlamadı bile. Bu Ayça varya bu Ayça. Seni bir pişman eder ki inanamazsın.

"Harika bir şöför olduğumu gördün baba." espri yapma Şimal. Yapma kızım. "Ayça ehliyet aldığın için çok heyecanlıyım! Artık her yere sen götüreceksin bizi!" dedi Kumsal ve sevinçle ellerini birbirine vurdu. Ona döndüm ve alayla baktım.

"Sen sus Kumsalak."

Talat Amca daha fazla bizimle uğraşmak istemiyor olacak ki başka bir şey demeden götünü döndü ve içeriye girdi. Bende Ayça'ya döndüm. "Bizi uçuracak mısın?" arabayı düğmesine basarak açtı ve hiçbir şey demeden ön koltuğa yerleşti.

Araban son model tamam da kime hava atıyorsun ulan? Gerçi hava nasıl atılırdı ki? Atılmazdı çünkü o bir gaz.

Kumsalakla bakıştık. Tamam ön koltuğa benim oturmak gerekiyordu. Hızla koştum. Fakat Kumsal beni götüyle ittirip kapıyı açtı ve hızla ön koltuğa oturdu. Sinirle dişlerimi sıktım ve sırıttım. Tam olarakta çiftleşen iguanalara benziyordum.

"Hadi Şimal binsene lan!"

Ayça'nın bağırmasıyla hızla arka koltuğa bindim. "Sen görürsün Kumsal Hanım! Sana işkencelerin en kralını yapacağım!" Ayça arabayı çalıştırdı ve havalı bir şekilde güneş gözlüğünü taktı. Islık çaldım.

Daha doğrusu çalmaya çalıştım. Çünkü ıslık çalamıyordum.

"Yavrum, anan baban nereli?" Ayça sırıttı. "Orijinal Karadenizli!" bende Beyazdenizliyim! Hahahah. Gül, gülsene! Bence çok komikti ama.

"Tamam emniyet kemerlerinizi takın!" hızla emniyet kemerimi taktım ve ortada küçük bir çocuk gibi oturdum. Arkadaşım da olsa güvenmiyordum. Bokta çıkabilirdi. Ayça geri geri çıkmaya başlayınca sırıttım ve bağırdım.

"Bas gaza Ayçaşkım!"

Sağını ve solunu kontrol ederek hızla anayola çıktı. "Sert kız! Alırım bir dal!" diye seslendim ve uzanarak makas aldım. Bir dakika makası nereden bulacaktım ki? Bulamazdım.

LMAO.

"Sen varya sen! Kral şöförsün! Şu asalete bak! Şu güzelliğe bak!" Kumsal telefonuyla ilgilenirken güldü. Bir saniye bile bakmadı. Kemerimi çözdüm ve kafamı iki koltuğun arasından uzatarak Kumsal'a baktım. Instagram da geziyordu. Ayça'ya döndüm. "Müzik yok mu yavrum?" radyoya uzandım. "Şimal mallık yapma bak."

Ben ve mallık yapmamak mı? Benim diğer adım mal yavrum. "Bas gaza sen bas!" diye seslendim ve radyoya doğru uzandım. Buda geldi gaza geldi gaza, arabaya da verdi gazı verdi gazı. Miss.

Aynı zamanda Ayça'yı goflayıp bir yandan da radyo da müzik bulmaya çalışıyordum. Tabi bas gaza diyince aklımda, 'Bas gaza aşkım bas gaza kim tutar seni bas gaza.' şarkısı dönüp duruyordu. Bir daha düşündümde şarkının ayakları yoktu.

Radyoda düzgün bir şarkı yoktu. Hemen telefonumu bağladım. "Şimdi şovu izleyin." Ayça elini arkaya doğru uzatmaya çalıştı. Ben hemen geri çekildim. "O pis ellerini benim gibi bir mükemmelden uzak tut!" şarkı listeme girdim. "Lan ağzına sıçarım düzgün bir-." sırıttım ve telefonu kucağıma bırakarak şarkıya eşlik etmeye başladım.

İKİ DELİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin