8❥"Aramıza bir kara öküz girdi tavşanım!"❥

109K 5.4K 2.6K
                                    




"Abi lütfen ya." oyundan kafasını kaldırmadan cevap verdi. "Hayır dedim Şimal şimdi çık odamdan." gidip kapatayım mı televizyonu? "Ya abi alt tarafı bir tişört istiyorum. N'olur."

"Kızım tişört bu boru değil lan! Git Berk'ten al." dedi Berke abim. "Berk'ten aldım zor da olsa. Bir tane de sen versen n'olacak ya?"

"Hayır Şimal. Git şimdi." anlaşıldı. Şirinlik Time. "Abiciğim, sen dünyanın en iyi ve en yakışıklı abisisin! Lütfen!" dedim, 'e'yi uzatarak. Ayrıca yavru köpek bakışları da attım ve dudaklarımı büzerek kafamı yana yatırdım.  Berke abiciğim bana bakıp ofladı.

"Dayanamıyorum. Tamam al öf kahretsin." Sevinç dansı. Mahmut Tuncer içimde halay çekiyor. Hoba. Dolabın karşısına geçip açık mavi üstünde barış işareti olan bir tişört fırlattı. Koşarak abime sarıldım.

"Teşekkür ederim abiciğim." diyerek yanağından öptüm ve kollarımı boynuna sardım. "Canımsın canım!" o sırada içeriye Berk abim girdi. Bizi görünce bir baktı. İki baktı.

Üç bakmadı.

"Aa kıskanıyorum ama!" diyerek dudaklarını büzdü. Tam bir şebekti bu malda. İşim düştüğünde ne güzel de hemen yumuşuyorlardı bunlar. Lol. Onuda çekip sarıldık.

Dokuzu ittik hagagahaha espiriyi ahagah anladınız mi gagaga neysa peki.

Koşar adımlarla odama gittim. Berke abimden aldığım tişörtü dolabıma yerleştirdim. Ne? Erkek tişörtlerini seviyordum. Telefonumu elime alıp tuş kilidini açtım ve bizim gruba girdim.

UÇAN İNEKLER:

Sandsalak:Selamm millet!

Sea:Selam!

Batu:As.

Moonçaşkım: Selam!

Hıyar Aras:Selamm ;)

Ben:Seeelaaaaaağğğğm!

Yavru kuşum:Aa Maviş gözlü yavru tavşanım gelmiş. Hoşgeldin yavrum.

Hıyar Aras:Doğru konuş lan Cenk!

Yavru kuşum: Kıskandı bizi dieiskdke

Ben:Aynen kuşum djsjdk

Yavru kuşum: xiwjejrjddjskd

Ben:fuejrjfjrjifdkjdfkfkid

Yavru kuşum:€$&#£#£$£#££÷jcj

Sandsalak:Yaa aklıma ne geldi bakın.

Yavru Kuşum: Yürüyerek mi geldi? Akodpslclaşsşa.

Ben:Ksocpspxlaşşa

Batu:Kesin lan!

Yavru kuşum:Benim ki kesik. Şimaldede olmayan şey kesilmez.

Ben:LMAO

Moonçaskım:N'oldu lan Kumsal?

Ben:Noldu Sandsalak?

Sandsalak: Kampa gidecektik ya biz hani. Her yıl gidiyoruz, şu liseler arası düzenlenlenen herkes kendi yaş gruplarıyla katılabiliyor şu. Deniz, sizde gelsenize.

Ağzın açık bir şekilde telefona baktım. Kumsal! N'aptın lan! Hıyar Arassız tek günlerim orada geçecekti. N'olur hayır deyin! N'olur!

Sea: Aa iyi fikir aslında. Biz en son liseye yeni başladığımızda katılmıştık. Ne dersiniz?

Hayır dersiniz bence.

İKİ DELİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin