47❥"Sevgilim, eşekte tepmedi demezsin artık."❥

37.5K 2.6K 808
                                    


Hayretle gözlerimi etrafta gezdirdim. Şaka filan yapıyordu herhalde. "Nasıl ama? Harika bir yere getirmedim mi seni?" dedi Aras ve sırıtarak kolunu omzuma attı.

Dengemi kaybettim fakat hâlâ şoktayım tabi anam. Aynen sizin de, 'bende bimde' dediğinizi duyar gibi oldum. "Aras sana inanamıyorum." Aras saçlarımı karıştırdı. "Bayıldın değil mi. Bende çok güzel bir gün olacağını düşünüyorum. Kafamı iki yana salladım.

"Bizi çiftliğe mi getirdin gerçekten?"

Geriye çekildi ve kafasını salladı. "Aynen. Sınav sonrası ata bineriz falan diye düşündüm. Kafamız dağılır hem." elimi tutarak beni çekiştirdi. "Gel gel. Kızın mutluluktan nutku tutuldu resmen."mutluluk mu? Mutluluk olsa duramazdın canım ya.

Ayrıca, sınavım güzel geçmişti. Sonuçlar için akşama kadar beklemek zorundaydık. Çatlayacaktım! Çat!

"Selamın aleyküm Osman Abi!" bir kişiyide tanıma be adam! "Aleyküm selam. Hoşgeldininiz oğlum." adama gülümsedim. "At binmeye gelelim dedik." kaşlarımı çattım.

Çat!

"Öküzdür canım o öküz! At olsa duramazdın." bana yan gözle baktı. "Tabi geçin şöyle ben getirttirim size." dedi adam. Teşekkür etti Aras ve yürümeye başladı. Tabi bende.

"Birde demez mi at binmeye gelelim dedik. Ben demedim. Ben öyle bir şey bile hatırlamıyorum." gözlerimi atların üzerinde gezdirdim. "Ne olacak be? Ne güzel romantik bir randevu işte."

Anan.

"Aynen canım. Atın üzerinde birbirimize bokta yediririz tam olur." yavaşça ağzıma vurdu. "Terbiyesizleştin iyice ha! Gel işte söylenme."  ofladım ve beni çekiştirmesine izin verdim.

O yüzden bu bana pantolon rahat bir şeyler falan giy demişti. Bende sandım ki kıskançlık damarları, medeniyetsizlik damarları attı. Adamında günahını aldık boş yere.

"Buyrun." dedi adam gülerek. Oflaya puflaya atın üzerine, adamın yardımıyla çıktım. Arasta diğer ata bindi. "Tut elimi." dedi ve elini uzattı. Bir elimle sıkı sıkı Aras'ın elini tuttum.

"Baksana eşekte varmış."

Aras'ın dediğiyle gösterttiği yere baktım. Alayla güldüm. "Yok mu eşeğinde bizi tepmesi." Aras gülerek, "Yok artık." dedi. Bencede saçmalık. Abartmayın.

Adamlar atları yürütmeye başladılar. Tamam korkacak bir şey yokmuş be.  Ani gelen gazla Aras'ın elini bıraktım. "Abi bırak bakalım." Aras kaşlarını çattı. "Lan saçmalama bir şey olmaz."

Az önce ben korkmamışım gibi devam.

Adam, "Emin misin? Sürebilecek misin?" diye sordu. Alayla baktım. "Tabi sürerim! Küçükken bana atlara fısıldayan Şimal derlerdi. Bırak sen bırak." dedim. Adam bıraktı atı. Memnunca gülümsedim ve atı sevdim.

"Hadi oğlum göreyim seni-." sözümü tamamlayamadım çünkü at jet hızıyla koşmaya başladı. "Lan!" diye bağırdım ve adeta ata sarıldım. "Şimal!" diye bağırdı Aras.

"Ay Aras gidiyorum! Ay Aras sevgilin gidiyor! Lan!" at öyle bir kişnedi öyle bir sırtından attı ki beni. Yere düşmemle, acıyla yüzümü buruşturdum. Götüm kopmuştu galiba. Araslarda koşarak buraya geliyordu.

Tabi şom ağızlıyım ya. Bir şey olmaz dedim ya. Birde eşek tepmediği kalmıştı ya hah o da oldu işte. Yarım tepti işte. Allahtan adam hemen tuttu eşeğide. Aras yanıma gelerek beni ayağa kaldırdı.

"Lan iyi misin? Şimal?" sinirle Aras'a baktım. Götüm ve kolum acıyor ama çok sinirlendim şu an. "Gerizekalı! Çiftliğe niye getiriyorsun bizi?" diye bağırarak üstüne koştum.

Aras anlamış olacakki at gibi koşmaya başladı. Peşindede ben. Kafasına ayakkabı yemeden önce Aras'ın tek dediği, "Sevgilim, eşekte tepmedi demezsin artık." buydu.

Sonrası gg.

Uykuya dalıyorum. Bedenim ağırlaşıyor. Zihnim kapanıyor. Derin bir nefes aldım meditasyondaki kadının dediği gibi. Çimlerde-. "Şimaaağğl!"

Birinin bağırmasıyla korkuyla yattığım yerden zıplayarak yataktan düştüm. Bugün ki attan düşmemden sonra zonklayan kolum ve götüm baya bir zonkladı. Hastaneyede gittik bir şey olmamış. Dinlensin demiş.

Dinlenmeme izin mi veriyorlar?

Hayvan gibi kapı açıldı. "Nerede bu lan?" kulaklığımı çıkarttım sinirle. Yerden kalkarak oturur pozisyona geçtim yerde ve dirseğimi yatağa dayadım.

Kumsal ve Ayça bana baktı. "Hah burada! Kızım gel gel!" dedi Kumsal sevinçle. "Lan bir meditasyon yapıp uyuyayım dedim içine ettiniz! Kalp krizi geçiriyordum lan!" dedim tamamen ayağa kalkarak.

"Mal mısın? Meditasyon uyumak için mi? Rahatlamak için." dedi Ayça. "Belki ben uyuyarak rahatlıyorum. Sanane!" Ayça gözlerini devirdi. "Öf bırakın meditasyonu şimdi! Herkes aşağıda sonuçlar çıktı! Gelsene!"

Gözlerim büyüdü ve yatağın üzerinden atlayarak kızlardan önce odamdan çıktım. Peşimden kızlarda koşarak geliyordu. Merdivenlerden hızla aşağıya indim ve bağırarak, "N'oldu kazandık mı?" diye bağırdım.

Deniz gülerek, "Sizi bekliyorduk bizde." dedi. Koltuğun üzerinden zıpladım Aras'ın yanına doğru. Tabi her yerim ağrıyor Aras yüzünden. Ben kim ata binmek kim. Birde eşek tepti beni. Aras'a sert sert baktım.

"Küs müyüz lan hâlâ?" el hareketi çektim. "Tavşanım eşeğin seni tepmesi nasıl bir duyguydu?" dedi Cenk. Sinirle onada baktım. Hep beraber kahkaha attılar piçler.

"Hah site açıldı!" dedi Batu. Tek heyecanlı olmayan oydu. Çünkü o kesinlikle mimarlık okuyacaktı. Neden? Ayça istiyordu da o yüzden. Birden Kumsal ve Ada çığlık atmaya başladı.

"Kazandık! Hepimiz aynı üniversiteyi kazandık!" bende çığlık attım ve koala gibi sarıldım hepsine. "Ay orda danone var mı acaba?" diye mırıldandı Cenk.

Tamam üniversitenin içinden geçecektik hep beraber. Harika!

İKİ DELİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin