Cenk öpsün sizi 😘🎶Frekans-Değmez mi🎶
❥
"Alo?" elbiseyi üzerime tutarak aynaya baktım. Ne giysem yakışıyor neyim ben taş mı? "Tamam gelirim birazdan ben." Kumsal'a döndüm ve gözümü açtım. Bu, "gitmiyorsun amk kızı" demekti.
Kumsal bir bana birde Ayça'ya baktı. "Şey Deniz 10 dakikaya gelsem-." Ayça telefonu çekerek aldı Kumsal'ın elinden. "N'apıyorsun ya?" Ayça cool tabi hemen kulağına götürdü telefonu.
"Lan Deniz! Akşama partide zaten berabersiniz. Günün 20 saati dip dibesiniz. O Batuhan hıyarına da söyle akşama kadar biz kız kıza kıyafet falan seçeceğiz." Cenk boğazını temizledi.
Cenksiz olur mu? Asla!
"Birde Cenk var tabi. Sus itiraz etme! Kapat telefonu almayım aşağıya!" telefonu kapattı ve yatağa attı. "Ya Ayça ne olacak iki dakika görüşsem? Özledim." ananı bu kadar özlememişsindir it Kumsal.
"Her gün berabersiniz zaten mal Kumsal! Kampa geldik düzgün beraber vakit geçiremedik! Bizimlesin bugün!" arkandayım Ayça, konuş kızım!
Gaza geldim!
Kumsal ofladı. "Kız Kumsalak, biz sana yeteriz. Bırak o üç maymunu gidip kız falan kessin-." gözümü açarak baktım Cenk'e. Cenk panikle ellerini salladı. "Son dediğimi unut! Öyle bir şey yok. Ahahah, asla! Onlar sizden başka kıza bakmaz kankalarım!"
Wjcıodowocowppdpp.
Lan, Aras? Hah, banane canım! "Hele bir baksın, keser eline veririm o Batuhan'ın!" Ayça'nın dediğiyle anırarak gülmeye başladım. "Gülme lan! Aras her dakika bakıyor kızlara." gülmem yarıda kesildi.
"Beni gram ilgilendirmiyor." Ayça alayla güldü ve saçını toplamak için beni kıçıyla ittirdi ve aynanın karşısına geçti. "Kesin ilgilendirmiyordur." homurdanarak elimdeki elbiseyi yatağa bıraktım.
Evet evet akşama mükemmel bir partimsi gibi bir şey vardı.
"Hangisini giysem acaba?" dedi Kumsal. Elimi omzuna attım ve elbiselere göz attım. Elbiselerden biri siyah, kısa ve uzun kollu sade bir elbiseydi. Normal klasik yani. Diğeri ise uzun kollu, saten bir kumaştı ve arkası açıktı.
Sexy yani.
Bir tane üst vardı baya baya şık, siyah hafif dekolteli(extra sexy) göbeği açıktı. Aslında dar bir üsttü fakat kolları boldu bilmem anlatabildim mi. Altına ise güzel, kısa ve hafif bol bir etek vardı. "Ne bok giyersen giy. Ben bunu giyeceğim." diyerek üst ve eteği aldım.
Altına siyah çorap ve bot çektim mi. Şimal, babanda mı şekerciydi kız?
"Yavru tavşanım ben bu sexy gömleği giyeyim mi?" yavru kuşuma döndüm hemen. Gösterttiği gömlek, normal gömlekti işte. "Elbise giy sende." Ayça'nın dediğiyle Cenk ona, 'ne bokumdan bahsediyorsun?' bakışı attı.
"Karizma var bende kankaşkım, ne olsun istiyorsun sen bana?" hızla kıyafeti aldığım gibi tuvalete koştum. "Şimdi siz watch me! Ablanız bir güzel olacak bir güzel." tuvalete girip kapıyı kapatırken Cenk,
"İki güzelde ben olurum o zaman." dedi. Kapı ardından bile senkronize biçimde kahkaha atmaya başladık. Seslerden anladığım kadarıyla yavrumun kafasına bir şeyler geçirmişlerdi. Sallamayıp, hızla giyindim.
Giyinince kapıyı yavaşça açtım. "Hazır mısınız?" Cenk hemen, "Hazırız!" dedi heceleyerek. Daha çok gaza gelerek sesimi biraz daha yükselttim. "Hazır mısınız?" Cenk yine kuşum devam. "Hazı- oha yavaş kız!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İKİ DELİ
Humor"Yavaş yesene kızım! Önünden alan mı var pastayı?" kafamı salladım. "Var, sen! Hayvan gibi herifsin silip süpürürsün sen şimdi bunu!" gülerek kafasını iki yana salladı. "Çocuk gibisin varya, her tarafını çikolata ettin." dedi. Gözlerimi kıstım ve do...