37❥"O zaman meyve yeme partisi yapalım mı?"❥

44.4K 2.7K 424
                                    

Medyada:Cenk😍

-Şimal-

Ben şok. Ben ipdal. Ben wefat.

Dümdüz bir ifadeyle baktım yüzüne. Bide öküz evlensek mi biz diyor. "Öküzsün lan harbi! Evlensek mi kız biz ne demek lan?" omuz silkti. "Sence?"diye sordu gülerek. Eben.

Tam cevap verecekken nezaretin kapısı açıldı. "Serbestsiniz çıkın dışarı." dedi görevli. Saçlarımı savurarak dışarıya çıktım. Aras'ın gülme sesini duyuyordum.

Hayır kalbim bir çıt, pıt etti. Ne diye soruyor ki anam. Sanırsın 30 yaşındayız Kısmet anam bu işler hep kısmet. Arkamdan bir şey demeden geliyordu. Cenk karşıdan bizi görünce yanımıza koştu.

"Yavru tavşanım Sizi çıkarmak için bir ton dil döktüm. Bu kadın varya.(Gösterdiği yere baktım) Danone düşmanı canavar. Hic sevmedim ben bunu." dedi Cenk.

Kahkaha atarak elimi Cenk'in omzuna attım. "Yolalım diyorsan yolarız aslanım." dedim. Kıkırdadı Cenk. Tabi Aras homurdanarak Cenk'in omzundan çekti elimi.

"Bugün hepiniz bizde kalıyorsunuz. Merak etmeyin ben familynizden izin aldım." dedi Cenk ve bir süpermen edasıyla gülümsedi.

"Aras tamam da. Seren sultandan nasıl izin aldın?" diye sordum. Cenk boğazını temizleyerek elini ağzına götürdü. "Şimdik söyle."

-Cenk-

-2 saat önce-

Ow my biscolata anam. Bugün sevgili neneciğim ve dedeciğim, -evet ben grandparentslarımla yaşıyorum.- Memlekete gidiyordu. Bizim ev boş.

Bizim ekibi toplayıp bir sleep over yapayım dedim. İyi de yaptım anam. Tabi hepsi izin aldı. Geldik yavru tavşanımın anasına. Evlerinin önündeydim. İzin almak is Cenk görev.

Kapıyı çalınca içerden ayak sesleri gelmeye başladı.
Ayyy! Heycanlandım. Kapı açılınca Ayda Teyzeye merhaba deyip salona geçtim. Bunun kardeşide marsta daha önce tanıştık.

Ahanda Seren anam orda ya qıs.

"Selamlar Seren sultanım!" Gülümseyerek ayağa kalktı. "Selam Cenk oğlum. Nasılsın? Nenen nasıl? İyidir inşallah!" dedi Seren yavrum. Yanaklarıma öpücük kondurdu.

"İyi işte napsın. Kadın evde oturuyor öyle. Etrafı sil süpür temizle. Perdeleri bana taktırdı geçenlerde." Serenciğim kahkaha atınca bende güldüm. "Çok selam söyle oğlum. Ee haberler var mı?" dedi.

"Ayy hemde be haberler var. Bir bilsen anam. Önce kahve. Aydacığım bize 2 kahve benimki sütlü olsun lütfen. Yanında da çilekli danone pliz."

Bir süre Serenciğimle sohbet ettik. Kahve gelince kahvemi yudumladım. Az süt koymuş deli karı.

"Ayy Cenk oğlum! Bizim yan eve birileri taşındı. Bir kadın birde oğlu. Oğlunun maşallahı var. Aras oğlum olmasa benim kıza alırdım valla."  dedi ve kıkırdadı. Aras cıs Serenciğim.

Dilimi şaklattım. "Ay. Seren yavrum. Bende bu meseleyi konuşacaktım.Yan eve taşınan kadın var ya?" kafasıyla onayladı. "Bekarmış. Her gün eve başka adam getiriyormuş."

Bir elini ağzına koyup diğer eliyle bacağını vuruyordu. "Ayy deme." Dedi şaşkınlıkla. "Dedim bile yavrum. Dedim."

"Ee devam et Cenk oğlum." dedi ve kahvesinden bir yudum aldı. Bende danone mi açayım bari. "Oğlu da her gün eve kız atıyormuş. Uyuşturucu. Sigara. Eroin. Hepsi varmış. Sizin kıza çok sulanmasın. Bir kaç güne memlekete gidiyormuşlar zaten."

İKİ DELİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin