KRAĽOVANIE TYRANA

1.4K 132 0
                                    

Z vynúteného spánku ma vytrhol dráždivý kašeľ, ktorý som dobrú minútu nevedela zastaviť. Pred sebou som nič nevidela iba číru tmu. Moje dračie schopnosti mi bohužiaľ nedokázali napomôcť k lepšiemu videniu v tme. Rukami som hmatala chladnú kamenistú zem podomnou. Až vtedy mi došlo, že moje ruky sú zviazané rovnako tak pevne ako aj nohy. Vtedy ma pochytila panika. Niekto ma naozaj uniesol. Snažila som sa aspoň posadiť, no medzitým sa už ku mne hrnula ohnivá žiara zo zapálenej fakle.

,,No nieee, naša malá krotiteľka sa dala chytiť." Mordan. Jeho hlas by som spoznala všade. Prenásledoval ma vo vidinách deň čo deň, noc čo noc. Nebolo možné aby som sa mýlila. A veru že som mala pravdu. Akonáhle sa priblížil k môjmu väzeniu jasne som videla, ako mu oheň ožaruje drsné črty tváre. V očiach mal pohľad plný výsmechu a pohŕdania. ,,Čo to má znamenať?" zachrapčala som. Z môjho hrdla sa očividne stalo štrkovisko kôli vlhkosti, no ani to ma neodradilo od toho, aby som naňho nezakričala z plných pľúc: ,,Myslela som si, že ste sa konečne poučili!" Mordan sa na mojej myšlienke schuti zasmial. ,,Vo väzení si človek veľa uvedomí Melanie. Je ti to tu príjemné? Toto bolo moje ubytovanie zatiaľ, čo si si užívala slávu ako veľká krotiteľka drakov!" Rukami sa hrubo oprel do dvier mojej kovovej klietky. ,,Vzala si mi dokonca aj dôstojnosť!" ,,To vám vôbec nezáleží na vašej nebohej sestre!?" Mordan sa iba letmo pousmial. ,,Záleží a veľmi. Veď prečo inak by som chcel, aby duch jej kraľovania zotrval dodnes?" vyslovil falošným tónom a povesil fakľu na držiak. ,,Tak počuj ty soplaňa. Pokiaľ chceš ešte žiť, odporúčam ti sekať dobrotu a pomôcť mi získať sestrin drahokam-" Vybuchla som skoro do nezastaviteľného smiechu. ,,Ja a pomôcť vám? Ako ste sa vlastne dopekla dostali z väzenia!?" ,,Mám spojencov. Alebo si ich prinajlepšom dokážem vytvoriť. Hypnomor, Lovengus, Demsion, všetky tieto druhy mi padnú ku kolenám kedy len chcem. To isté však platí aj o tebe. Ja však niesom krotiteľ ako ty-" ,,Nezradím svoju krv." ,,Ha, tú bandu slabých okrídlených tvorov? Máš naviac, nie, spolu dokážeme viac. Budem tvojimi krídlami a ty mojou magickou zbraňou."

,,To ma radšej zabite," zavrčala som. Nikdy by som ich nezradila. Považujem ich za svoju rodinu, i keď ňou niesú. Nemôžem všetko len tak zahodiť za hlavu. ,,Niesme tak slabí ako si myslíte." Mordan s temným pohľadom v očiach a s lišiackym úsmevom na perách zmení oheň vo fakli na čierne plamene bez toho, aby sa na ne čo i len pozrel. ,,To sa ešte len uvidí." Bez slov odhodí fakľu k mojej cele, ktorá vzbĺkne akoby bola z lístia. Všetko okolo mňa sa začne páliť v čiernom mori plameňov. Nikdy som nevidela oheň čo dokáže zapáliť aj kameň pod mojimi nohami. Z mojich úst vyjde pár výkrikov, keď sa plamene chytia o laná na mojich rukách a začnú mi spaľovať kožu. Všetkými silami sa snažím striasť oheň z mojich rúk o vlhké steny ešte nedotknuté palmeňmi. Pálivá bolesť ma len tak-tak drží pri zmysloch.
Rovnako ako aj z rúk aj z nôh mi zídu laná a ja čo najrýchlejšie vykĺznem z vypáleného otvoru v cele. Krv sa však z mojich rúk a nôh leje potkmi. Celá sa trasiem raz od zimy a raz od horúčavy.

Dostala som sa do čistého šialenstva.


//Tuto to ukončujem aby mi to vyšlo na 26 častí :') a už som sakra unavená 23:47 ....tak sa majte xd...❤️

//Zajtra si uvedomím aký shit som napísala ma šľak trafí.... :'D

//Uvedomila som si aký shit som napísala tak som to troška poupravila 😂😂😢

DRAČIA AKADÉMIA 1 - Povstanie MordanaDonde viven las historias. Descúbrelo ahora