2yıl sonra
"Nasıl kabul etmez,avukat, o evi istiyorum.Para önemli değil ,gerekirse ederinin kat kat fazlası olsun.Bana o evi al,bul bir yolunu.".....
Telefonun karşısındaki adama bağırırken artık aylardır tükettiği sabrının sonuna da gelmişti.
"Ama Zeynep hanım, Yaman bey hiç bir teklifimizi kabul etmiyor,siz adınızın geçmesini istemediğiniz için,belki sizin özel durumunuzu bilse sonuçta ev ailenize aitti ve......"
Zeynep aylardır becerip bir evi alamayan adama artık kibar olmayı düşünmüyordu.Zaten uzun zaman önce kibarlığı,iyi niyeti bir kenara bırakmıştı.İnsanlar kimseye acımıyordu.En iyi arkadaşlar bir çırpıda seni satıp,kendi hayatını hiç birşey olmamış gibi yaşamaya devam ediyordu.Tam iki yıldır İtalya'daydı,Nefes'in isteği ile onun hisselerini yönetiyordu.Soğuk ve mesafeli duruşu yüzünden pek sevilmediğini bilmek açıkçası onu hiç rahatsız etmiyordu.Hatta arkasından söylenenleri duyduğunda önemsemiyordu bile.Bir keresinde bir randevu için peşinden koşan bir genç ,ünvanının hakkını veriyorsun demişti yüzüne açıkça.O zaman öğrenmişti ona takılan lakabı , zaten adını söylemekte zorlananlar yüzünden aylardır duyduğu sesleniş sinyorinaydı.Ama ona Selene demelerine şaşırmıştı.Selene; ay Tanrıçası,o soyadı Işık olduğu için bu adla anıldığını düşünerek çok üstelemese de onu görenlerin Selene demesinin tek sebebi bu Tanrıçanın temsil ettiği solgun ama ışık saçan eşsiz güzellikti.
"Bugünden itibaren seni azlediyorum avukat,belgeler eline ulaşır."dedi öfkeli sesi ile.
Telefonu kapattığında oflayarak koltuğuna geri yaslandı ve sıkıntıyla tavana bakmaya başladı.Çalınan kapı yüzünden içeriye girene bakmak için duruşunu düzeltmek zorunda kalmaktan hoşlanmadı .Neyse ki gelen ortağı Leoydu.
"Leo,gelsene."
dedi kızgınlığını yatıştırmaya çalışarak.Şüpheyle gözlerini kısan Leo Zeynep'e,
"İyi misin sen,berbat görünüyorsun?"dedi.
"Çünkü öyle hissediyorum,ev olayı işte biliyorsun?"
"Hııım,senin ki Türkiye'de değil mi?O bir şey yapamıyor mu?"
"Demir benim ki değil ve zaten yeterince sorunla uğraşıyor,bir aydır sesini bile duymadım.Üç aydır da kendini görmedim."
"Adam James Bond gibi bir geliyor bir kayboluyor.İlk geldiğiniz dönem beni senden kıskanmıştı ya tatlım asıl tehlikedeki kendisiyken,çok seksi...."
Zeynep gülümsememek için zor tuttu kendini, Demir'in Leo yakınlarda olunca ki yüz ifadesi ilk günler korkunçken, onun naif kişiliğini çözünce de Leo dan köşe bucak kaçan halini izlemekse çok komikti.
"Biliyorsun o işi için fazla seyahat etmek zorunda,o yüzden fazla yanımda olamıyor ve bu benim için kişisel bir mesele..."
"İşine karışmam Selene ,ben şey için gelmiştim.....sana şu verdiği süre taahhüdünü yerine getiremeyen şirketi soracaktım,hani yazılımları yapan,süre istemişlerdi eğer bu talebi reddedersen batabilirler ,tazminat çok yüksek."
Zeynep ciddi yüz ifadesini takınırken, Leo'nun onu aldığı karar için acımasız bulacağını biliyordu.
"Sözleşmeyi feshettirdim,ve aldıkları para ve tazminat içinde ihtar çektirdim.Yapamayacakları işin garantisini vermek gibi bir hata yapmışlar."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk;Kül,Duman
General FictionAşk yüreğimdeki bir kelebek oradan çıksa ve senin omzuna konsa biliyorum tek gün bile yaşatmazsın onu.Bu yüzden hapsettim onu en kuytularıma senin aşkın için senden bile çok uzaklara.......