⚜Bölüm 24⚜

9.4K 677 15
                                    

Evden çıkmak üzereyken   Yaman sıkıca sarıldı Zeynep'e;


'Boş ver gitmeyelim bir yere,hadi yatağa geri dönelim.' dedi tutkuya bulanmış sesi ile.

Zeynep onun bu tatlı halini,aşık aşık bakan gözlerini tüm ayrıntıları ile aklına kazıdı.O, sabah aldığı telefonla rüyadan uyanmıştı,ama Yaman'a İstanbul'dan gelen helikopteri ve içindeki beklenmeyen ziyaretçiyi henüz söylememişti.Ondan ayrılmaya hazırmıydı ki.Değildi.Hiç bir zaman Yamandan ayrılmak istememişti ki Zeynep.Ama istemese de yine ayrılık vakti ikisi için de  aniden çıkıp gelmişti.

Zeynep derin bir nefes çekti içine ,hüzünlenmek istemiyordu.Bunun için çok fazla çabalıyordu.Gözlerini ondan, onun aşk ile bakan kara gözlerinden hiç ayırmıyordu.

'Otele benim için değil,senin için gidiyoruz?'dedi Zeynep sesindeki hayal kırıklığını gizlediğini umarak.

Şaşkın gözlerine kırışan alnıda eşlik etti Yaman'ın.Zorda olsa anlatmaya devam etti Zeynep.

'Sabah helikopter pisti için izin istemişler.İstanbuldan geliyorlarmış.Senin için gelmişler.Şimdi seni bekliyorlar.Selim ile kahvaltılar şu an.'

'Kim gelmiş,'derken Yaman kendi sorusuna tahmin yürükmekle zihnini meşgül ediyordu ki;Zeynep bu meşguliyete söylediği isim ile bir son verdi.

'Berna gelmiş.'

' Ne....Berna mı?Buna nasıl cesaret eder?Onunla konuşacağım ve hemen gitmesini isteyeceğim. 'dedi Yaman hırsla.

Zeynep onu sakinleştirmek için önce elini tuttu Yamanın,sonra başını Yamanın öfkeyle çarpan kalbine yasladı.Bu temas hemen karşılığını buldu, Yaman önce kızın saçlarından gelen Zeynep kokusunu içine çekti,güzel uzun siyah saçlarını aşkla okşadı, sonra da sıkı sıkı sardı Zeynepin narin bedenini.Bir süre öylece hiç konuşmadan durdular.İlk sözü söyleyen, Zeynep oldu.

'Hadi gidelim artık,yeterince geç kaldık

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


'Hadi gidelim artık,yeterince geç kaldık.Lütfen sakin ol,bence önemli bir şey olmalı yoksa bu şekilde gelmezdi.Günlerdir telefonunu açmıyorsun.İki gündür de tamamen kapattın.Endişelenmiş olmalılar.Ayrıca bırakamayacağın sorumlulukların var.Çalışanların var.....''

Zeynepin sözlerini kesen Yaman kızın güzel yüzünü iki avucunun arasına nazikçe aldı.

''Hiç bir şey istemiyorum ben,sadece seni istiyorum Zeynepim,seninle olmak istiyorum.Yukarıdaki odadan yataktan hiç çıkmadan yaşayabilirim.Ben sadece seni istiyorum.Seni bu kadar erken yine kaybedemem,gidemem.''

Zeynep sevdiği adamın dudaklarına uzandı uzun uzun öpüştüler...

''Hadi' dedi Zeynep Yamana yeterince beklettik misafirini.......

Otele el ele  geldiklerinde çalışanlar onlara mutlulukla bakıyordu.O kadar çok
yakışıyorlardı ki birbirleri için yaradılmış sözünün can bulmuş hali gibiydiler.Ve kaçınılmaz olan gerçekleşti gelen misafir ile ;Selim ve Yaren'in de olduğu kahvaltı masasında buluşuldu.

Aşk;Kül,Duman Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin