Part 4

536 37 5
                                    



„А-аз, много съжалявам. Чакай ще ти намеря дрехи, наистина извинявай, не бе нарочно"-започна да се извинявай Крис, бършейки блузата й с кърпа. Остави кърпата на плота, хвана Ирина за ръка и я задърпа към неговата стая. Когато влязоха, тя застана до вратата, а той отвори гардероба си. От там извади сива тениска. Излезе на бегом от стаята и влезе в съседната. От тъмно червения гардероб извади черни дънки. Върна с в стаята си. Взе дрехите и ги подаде на Ира. Тя повдигна едната си вежда въпросително.

„Облечи ги?"- размаха глава в знак, че все още не разбира.-„Съсипах дрехите ти, а сега ги облечи."

„Няма нужда, ще се оправя в дома, спокойно."-избута леко ръката му, в която държеше облеклото.

„Няма такива. Хайде, ще те оставя да се оправиш."- остави г в ръцете й и напусна стаята. Когато беше сигурна, че Крис вече не бе в стаята, съблече дрехите си и облече дадените. Дънките й ставаха идеално, а тениската стигаше до средата на бедрата и. Поне не бе широка. След минута, Крис почука на врата, а тя я отвори. Без да казва нещо, грабна дрехите й и ги остави в коша си за пране. Двамата тихо слязоха надолу и излязоха от къщата. Мълчаливо заходиха по улицата. След 20 минути, вече бяха пред дома.

„Благодаря, много"- тя погали рамото му и тръгна да влиза.

„Ири, чакай!"-тя спря и се обърна с лице към него.-„След седмица ще правя парти, каня те да дойдеш. Обещавам, че ще забавляваш."- след казаното й намигна. Тя се усмихна срамежливо. –„О, и между другото, би ли ми дала ластика си?"-последва учуден поглед от нейна страна, но му го подаде. Помахаха си за чао. Ирина се обърна за последно преди да затвори врата, а усмивката не слизаше от лицата на двамата.

*1 седмица по късно*

Сега ще попитате какво стана през тази седмица. Като за тъжно начало Ирина-Андре и Кристиан, не са се виждали през тази седмица. Крис ходеше до дома, но нея всеки път я нямаше. А сега питате къде е тя. Аз пак ще ви отговоря. Директорката на дома, разреши тя да започне часово работа в ресторант, за да може да събере пари за подарък на Kрис.

И ето, деня е 15март. Денят на купона за рождения ден на Костов.

Ирина отвори очи и първата й мисъл, че трябва до отиде да вземе подаръка, който бе поръчала. Веднага стана и се изми. Облече черен клин и черна блуза с дълъг ръкав и отгоре червен суичер. Като стрела излезе от дома и тръгна към магазина за часовници. През целия път усмивка се бе загнездила на лицето й. Беше като малко дете. Надяваше се много да му хареса. След 15 минути беше пред магазина. Взе изненадата и се върна в дома. Имаше още близо шест часа до партито. Бяха се разбрали Дани и Софи да я вземат.

От сираче-в поп звезда-Кристиан КостовWhere stories live. Discover now