Искам специално да благодаря на badgirl-malik за прекрасната корица. Ако и вие искате една уникална корица се обърнете към нея!!
Прекрасно е песента на птичките да те събуди. Отворих очи се огледах около мен. Прозореца на стаята ми бе отворен. Станах и го затворих. Веднага след това влязох в банята. Измих се, изкъпах се и застанах пред гардероба. Взех сини дънки, бяла тениска с коронки на нея. Облякох ги. Затичах се към кухнята. Отворих рязко вратата. Ела стоеше и пиеше кафе. Отидох да я прегърна.
"Брат ми още ли спи?"-с усмивка на лице, попитах.
"В хола е. Искаш ли нещо да ти направя за закуска."
"Не, аз ще си направя, спокойно стой си."-започнах да вадя различни плодове от хладилника. Измих ги, нарязах ги и ги смесих в купа. Взех две вилици. Метнах се на дивана в хола, до Брук. Подадох му едната вилица.
"Нещо много здравословно започна да ядеш."-повдигна едната си вежда. Изсмях се силно. Взех сметаната от масата и изцедих обилно количество върху плодовете. Момчето до мен само се подсмихна и бодна на вилицата си едно парче ябълка.
"Планове за днес?"
"Крис ще ме вземе и ще ходим в студиото за да обсъдим бъдещата песен."- продължихме да се храним. Той пусна комедиен филм. Смяхме се много. Качи крактаа си на масата, гушна купата със салатата, а аз качих моите крака върху неговите.
"Ирааа"-извика Ел от кухнята. Станах бързо. Спънах се във все още вдигнатите крака на Брук. Последва смях. Закрачих бързо към нея. Подаде ми вибриращият ми телефон. На екрана бе изписано "Крис". Плъзнах пръст по зелената слушалка.
*разоговор*
К: Добро утро май френд. Да си готова до двадесет минути.
И: Тъй вярно сър!
*край на разговора*
пъхнах телефона в задния джоб на дънките. От стята си взех тефтера. В коридора вързах косата си на опашка и обух кецовете си. Отидох в хола и целунах брат ми по бузата.
"Къде?"
"След броени секунди той ще е пред нас. Чао."
"Чао сестра ми. Приятно"-каза с уста пълна с храна.
Пъхнах ключовете в другия джоб и излязох да го изчакам на верандата.
Ето гооо. Бе облечен с карирана риза, бели дънки и не вървеше, а караше хувър борд.
"Здравеей"-поздрави ме и ме прегърна.
"Здрасти! Как ще стигнем до студиото?"-попитах. Той ми завъртя гръб и се наведе.
"Скачай!"-подкани ме той. Къде? На гърба му ли? Явно да. Е, ще е забавно. Скочих на гъба му а той затегна хватката около бедрата ми. Започна да кара по улиците с мен на гръб. Хората се обръщаха за да ни гледат. От отсрещната улица се затичаха две момичета. Спряха Крис. Помолиха да се снимат с нас двамта. Не слязох от него, а просто момичето натисна бутона за снимане. Казахме си чао и продължихме по пътя. Видях голяма сграда, пред която всъщност той псря. Скочих от него. Взе хувър борда си в ръка и влязохме вътре. Качихме се на втория етаж, в някакъв офис. Крис ми отвори врата. Остави бора ди настрани и ми посочи диванчето за да седна. Наля две чаши с вода и седна до мен. Подаде ми едната, отпих малко.
Притеснението се разнесе по цялото ми тяло. Започнах да потропам с крак от нерви.
"Притеснена ли си"-попита загрижено той. Постави ръка на бедрото ми. Аз само леко кимнах с глава. От негова страна получих усмивка, последвана от оплезване.
В кабинета влезе мъж на около педесет години и младеж на около двадест. Седнаха пред нас.
"Аз съм Дерек. Шеф на компанията."-подде ръка възрастният.
"Мартин"-направи същото и момчето.
"Това е Ира. Тя е победителката от конкурса ми."-представи ме Кристиан.
"Нека видим някои ваши идеи"-подкани ни Дерек. Изкарах тефтера си и започнахме да обсъждаме.
В продължение на един час обсъждахме текста.Най-накрая стигнахме до съгласие.
"А сега, да те чуем"-каза шефа. Станах от мястото си и влязох в звукозаписната кабина. Казах ми да изпея нещо пожелание. Сложих слушалките и ми пуснаха песента Rolling in the deep на Adel. Започнах да пея коплет, след коплет, след припев до края на песента.
*Н.Г.Т.*
Когато девойката запя, всички онемяха, а по лицето на Крис се изрисува доволна и горда усмивка. Да, той знаеше, че е открил талант. И този талант.. Той е влюбен в него и в човека, който го притежава.
Здравейте! Знам, че е кратка, ноо..
Някои от вас ме бяха питали за подробности за героинята ми и за мен самата, затова реших след всяка глава да отговарям по 2 въпроса са Ира и за мен. Оставяйте въпросите си в коментарите или на лично съобщение. Бтв така ме мотивирате да пиша и да качвам по-често. Ловкам виии! <3333
Извинявам се за правописните грешки. :)
YOU ARE READING
От сираче-в поп звезда-Кристиан Костов
FanfictionКогато нямаш родители и приятели- ти нямаш нищо. Едно сираче- Един световно известен певец един конкурс- една любов... *корицата е направена от @badgirl-malik* *Персонажите в историята не се оприличават на хората, носещи имената в реалния живот* *По...