Part 15

152 13 4
                                    

„Кристиан! Здравей!“-извика Мартин-„О, Ирина, сладур, как си?“-продължи на висок тон. Стана, прегърна Крис и се здрависа с мен.-„Искате ли кафе? Вода? Нещо?‘‘-  поклатихме глави в отрицание.
„Здравейте  мои, големи звезди. Как сте?“-проговори Дерек. Седнахме на столчетата до бюрото му.
„Много добре, благодаря ви.“-отвърна Крис. Аз все още стоях и не смеех да проговоря.
„Сега, виждам че сте под напрежение“-направи знак с ръката към мен. Да, явно много ми личеше. Крис погали коляното ми.-„Мислим да започнем да задвижваме песента. Първо ще се отиде на фотосесия на вас двамата и на интервю в различни списания. Трябва да ви направим вълнуваща новина. От сега ви казвам, това че Ирина Андре вече ти е братовчедка. „- добре? Сега трябва да се развълнувам нали? Не знам.
„Ирина, това трябва да подпише настойника ти. Обикновен договор, с който ни е разрешено да се публикуват всички клипове, снимки, статии от нашата компания.“-подаде ми два листа защипани с телбод. Поех листа в ръце и погледнах. Нищо не разбирах затова го оставих в скута си. –„Имам големи надежди за теб, мила. Ще те издигнем до върха!“- намигна ми след казаното. Разширих зениците си и вълнението се разпръсна по цялото ми тяло. Мога ли да започна да викам и да скачам? Не, дръж се, Ира!
„Ирина, трябва ни текст. Можеш ли да пишеш на руски и на английски?“-попита Мартин.
„Да, само ми кажете тема.“-отговорих
„Даваме ти седмица на разположение. Дай ни различни. Ще изберем нещо и ще го доразвием. Съгласна?“- кимнах с глава.

Аахх, месец април. Обичах този месец. На вън се показва слънчице, дърветата започват за цъфтят, мина студа и хората по улиците са усмихнати. А аз съм сигурно най-щастливия човек! Вълнувам се много! Имам толкова много идеи, прибирам се и започвам да пиша. Вървях и подскачах.
„Казах ли ти че съм най-щастливата сега?“- почти извиках към Крис.
„Знам мила. Разбрах и от първия път, не от осмия.“-каза с насмешка.
„Не ги брой, радвай се с мен!“
„Щом ти си щастлива и аз съм!“

От сираче-в поп звезда-Кристиан КостовWhere stories live. Discover now