НТГ
Съдията: Съдът реши ! Арън Кинг проявява държание на психическа увреденост, заради което ще бъде затворен в клиника за психично болни ! Край на делото !
Арън не се изненада особено и без да се съпротивлява тръгна с полицаите, които щяха да го придружат до лудницата !
ГТА(рън)
Вкараха ме в една чисто бяла стая. Стените бяха меки и покрити с кожа. Имаше само едно легло и една масичка също в бяло.... както и дрехата, която носех. Това бяло ме дразни ! Седнах на леглото и зачаках някой да дойде. НЯКОЙ !
ГТМ(иранда)
Разпитвах всички полицейски управления в града, но не намерих Арън. В последното полицейско управление ми казаха, че са го вкарали в лудницата ! Дадоха ми адреса и веднага се насочих натам...
НТГ
Сестрата: Арън имаш посетителка.
Арън: Идвам...
Сестрата я заведе до стаята за свиждане и им даде 5 минути.
Миранда: Едвам те намерих...
Арън: Изслушай ме нямаме време. Личната ти карта и всички твои лични документи ги скрих в стария гардероб в кухнята.
Миранда: Защо ?
Арън: Нямаме време изслушай ме ! Тук няма да седя повече от месец обещавам ти ! До тогава искам да останеш в моята къща и да не се показваш много навън. Имам сейф в стаята. Кода е 160703. Там има около 5000 паунда. Ще можеш да осигуриш нуждите си с тях. Следващия път като дойдеш на свиждане, тоест другата седмица, трябва да ми донесеш телефон, с който да разговаряме, за да може тези да не ми промиват мозъка. След като изляза оттук ще му мислим.
Миранда: Ще избягаш ли оттук ?
Арън: Не... те доброволно ще ме пуснат !
Миранда: Как ?
Арън: Ще видиш !
Сестрата дойде и прекъсна разговора им. Миранда помаха за последно на Арън и напусна лудницата. Арън, придружен от сестрата, се върна в стаята си.А/Б
Не се забавих предполагам... дано да е била интересна и приятно четене.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
1. Мъчилището *В Процес На Поправка*
УжасыПредставете си, че имате момче аутсайдер в класа, с който всички се подиграват заради мечтите му. Ще е по-добре за вас да не сте един от подигралите му се съученици, за да не сте един от участниците в неговия хорър роман "Мъчилището". #първа част от...