13. Още една жертва

918 73 13
                                    

Тази глава е посветена на GoLdEn-FOX. Честит рожден ден. Дано главата ти хареса. Пожелавам ти много късмет, щастие и успехи в живота 💚.
ГТД(жесика)
Джесика: Какво ще ми направиш ?
Арън: Добър въпрос. Виждаш ли тези три колчета пред лицето си ?
Джесика: Не Арън малко съм сляпа и не ги видях....естествено, че ги виждам.
Арън: След малко няма да можеш да ги виждаш...
Джесика: М-Моля ?
Арън: Нека пробваме колко издържаш на болка....ще правя разрези по тялото ти....с всеки писък или вик, колчетата ще се приближават все повече към лицето ти и две от тях ще влязат в очите ти, а другото ще влезе от устата ти и ще излезе през врата ти. Харесва ли ти ?! Достатъчно забавно ли е ?!
Джесика: Извинявай милион пъти ти се извинявам...моля те не ме наранявай...ти си добър нали Арън ?!
Арън: Сбогом Джес...
Взе един огромен назъбен нож и го заби в бузата ми....започна да задълбочава разреза....не издържах и започнах да пищя, а колчетата автоматично тръгнаха към лицето ми...Арън се спря след моя вик и продължи със следващия си разрез....заби ножа в корема ми и започна да го плъзга надолу и да задълбочава разреза....не успявах да издържа на болката...този ме убиваше бавно и болезнено...с всеки нов разрез и писъците ми се увеличаваха, а разтоянието между колчетата и лицето ми ставаше все по-малко и по-малко. Тъкмо, когато Арън остави ножа си на масичката до него, реших, че ме оставя намира и спрях да усещам болката от радост, докато не видях по-големия нож, който Арън наостри и го заби в крака ми.... писъкът беше много по-голям от моя страна, защото го заби без да задълбочава разреза....и колчетата се отправиха бързо към мен и изминаха 3-те сантиметри между тях и лицето ми....
ГТА(рън)
Колчетата се забиха в очите и устата й. Тази работа ми харесва все повече и повече....ще се наложи да изхвърля трупа....може би да я оставя в тях преди техните да са дошли...трябва да се приберат след 3 часа....до тогава ще съм оставил тялото й на дивана...
НТГ
Арън изпълни това, което беше намислил. Това момче бе роден да убива ! До сега никой не го хвана и това е голямо постижение за него. Родителите й се прибраха и видяха тялото на дъщеря си. Отначало си мислеха, че гледа телевизия, защото Арън я беше оставил на дивана точно пред телевизора и с гръб към входната врата..., когато се приближиха обаче видяха дъщеря си и бяха повече от ужасени. Обадиха се на полицията. След по-малко от 5 минути полицията беше пред къщата на Джесика, а линейката прибра мъртвото й тяло. Убийството беше точно, както и при другите две момичета....няма следи от насилие и има знак на ръката й. Всяка жертва имаше по някакви знаци на ръцете си, които се различаваха един от друг. Този път на ръката на Джесика беше написано È Полицията не успяваше все още да разгадае тези знаци....а дали някога щяха да успеят или щеше да е твърде късно, когато разгадаят мистерията ?!

А/Б
Е как ви се струва новата глава ?! Дано ви хареса и приятно четене.

1. Мъчилището *В Процес На Поправка*Where stories live. Discover now