ГТА
От цяла седмица не мога да осъществя плана си. Чакам подходящия момент и се надявам този момент да дойде по-скоро ! Вече боядисах косата ти в черно... Блеейки в екрана на телефона си чух как всички луди започват да крещят. Сестрите започнаха да тичат из коридорите... какво става ? Видях сестрата, която ми помогна да си получа нещата и извикай името й :
Арън: Какво става ?
Сестрата: Един от лудите е избягал... и е освободил и другите луди, които в момента тичат из коридорите....
Преди да продължи разказа си един от лекарите я извика и тя се затича напред. Това беше идеалният момент за плана ми ! Тъй като вратите на стаите ни се затваряха с пръстовите отпечатъци на съответните сестри и лекари, които ни следяха, благодарение на приложението, което свалих на телефона, който Миранда ми даде, успях да копирам отпечатъка на лекаря и да отворя стаята, в която съм. Веднага си сложих лещите и очилата, взех си дрехите и тръгнах да тичам по коридора. Забелязах един лекар, който се беше изплашил доста от цялата тази каша и се чудеше какво да направи. Ударих го по главата и му взех престилката. Тъй като цвета на косата, както и очите ми беше друг и бях с престилка, успях да изляза свободно от сградата. Веднага се запътих към дома си...
ГТМ
Гледах си телевизия и си похапвах пуканки, когато ня вратата се звънна. Докато стана от мястото си се позвъня още 5 пъти... кой пък е сега ?!
Арън: Миранда бързо влизай !
Миранда: Арън ?!
Успях да се съвзема бързо от шока и двамата с Арън влязохме вътре.
Миранда: Какво ?! Ти как се измъкна ?!
Арън: Имаше някой избягал и в цялата образувала се каша успях да избягам. Виж трябва да си изкарам нова лична карта...
Миранда: За какво ?
Арън: Ще ти разкажа... първо ще отида до един приятел, за да ми изкара нова карта...
Миранда: Добре...
Остави си нещата, целуна ме по челото и излезе тичайки... Какви ги върши ?!А/Б
Тадаа дано ви хареса 😁. Приятно четене прекрасни читатели.
CZYTASZ
1. Мъчилището *В Процес На Поправка*
HorrorПредставете си, че имате момче аутсайдер в класа, с който всички се подиграват заради мечтите му. Ще е по-добре за вас да не сте един от подигралите му се съученици, за да не сте един от участниците в неговия хорър роман "Мъчилището". #първа част от...