3

33 1 0
                                    

[00:41- 20 Juli 2014]

(Justins perspektiv)

Cassandra hade somnat i min famn och jag kollade på henne. Hon var så söt när hon sov. Jag stängde av filmen och lyfte upp Cassandra till övervåningen och la henne försiktigt i sängen. Jag klädde av henne de tajta kläderna och nu vart hon bara i underkläder. Hon e så sjukt snygg tänkte jag. Jag tog av mig kläderna med och la mig brevid henne i sängen, jag la armen runt henne o hon sov på mitt bröst. Jag somnade med ett leende och vaknade detsamma med ett leende [08:50 - 20 Juli] - Cassandra sov fortfarande och jag kollade på henne när hon sov. Hon snarkade litegrann men de lät lite gulligt. Jag strök henne över kinden. Jag gick upp, tog på mig ett par mjukisbyxor jag hade med mig och gick ner till nedervåningen för att överraska Cassandra med lite frukost på sängen. Jag rostade 2 mackor som jag skärde bort kanterna på. Sallad, ost o skinka på dem båda och ett glas apelsinjuice + ett kokt ägg. Jag gick upp till övervåningen och la brickan på sängbordet. Jag satte mig på sängkanten och strök hennes kind o hon vaknade försiktigt. Hon drog snabbt täcket över hela kroppen o sa: Jag e bara i underkläder. -Ja de e du, sa jag o blinkade ena ögat.

(Cassandras perspektiv)

Gud, tänk ifall Justin har märkt mina sår på armarna och låren.. Han kanske skulle sagt nåt isåfall.

-Justin,sa jag. -Ja, Cass? - Kan du gå ut i 1 min bara? sa jag o han frågade: Why? och log. -Ehm, ska byta om hehe.. sa jag och han skratta lite o sa: Lugnt, jag kan vända mig om o inte titta. - Okej, lova att inte titta! sa jag och han fnissa. - Jadå, sa han. Jag bytte bh och tog på min andra trosor.

(Justins perspektiv)

Jag smygkollade lite på Cassandra. Jag borde inte men jag tycker hon e så fin. Jag vände mig om men kolla tillbaka lika snabbt igen. Jag såg att hon hade några sår, eller ganska många sår på armen. och benen?

-Cassandra? sa jag och hon kollade på mig. -Va har hänt på armen, sa jag. Hon stod kvar i några sekunder men rusa in på toan o låste dörren. Jag gick efter och bankade på dörren. -Cassandra, öppna! sa jag men hon svara inte. -Cassandra, öppna nu sa jag! Tillslut låste hon upp dörren och jag öppnade försiktigt. Hon satt på golvet med ryggen emot mig. Jag hörde att hon grät och jag la handen på hennes axel. -Cassandra, vad är de som hänt? Visa mig armen, sa jag. - Nej, sa hon. -Snälla Cassandra, du kan lita på mig, jag bryr mig verkligen om dig, sa jag. Hon vände sig sakta om och visade armen, samt benen. Jag kollade på henne och drog henne in i en varm och lång kram. -Cassandra, varför har du gjort detta? Hon grät i min famn och jag vart väldigt orolig för henne. Jag ville så gärna hjälpa henne men måste veta varför hon mår dåligt. -Justin, berätta inte för mina föräldrar, snälla.. sa hon och jag nickade o pussa henne i pannan. -Vart är dina föräldrar förrästen? sa jag o hon svara: Dem är på hotell i Stockholm, dem skulle ha en egen weekend där. Jag torka bort hennes tårar med handen och log mot henne. -Cass, jag finns alltid här för dig, anytime, sa jag. -Älskar dig Justin, sa hon o jag pussa henne på kinden och hon log.

(Cassandras perspektiv)

[16:17] Jag o Justin satt i soffan och myste. Han låg bakom mig och vi kollade på TV. Inget roligt program gick så vi satt bara o pratade om allt möjligt. -Cass? sa han. -Yes, justin? -Eh.. det är en sak jag vill fråga, sa han och jag satte mig upp brevid honom. -Vad som, sa jag och han kolla ner på hans händer och han verkade vara lite nervös, varför vet jag inte men han va söt när han kollade ner sådär. -Ja, Justin, säg nu då, sa jag o log mot honom. -Cass, jag gillar dig.. mycket, sa han och jag kände fjärilar i magen. Menade han kärlek? -Jag menar.. mer än bästa vänner, sa han och kollade in i mina ögon och jag tänkte för mig själv- jag har ju aldrig haft ett förhållade förut. -Justin, ehm, jag har tyckt detsamma, länge faktiskt.. sa jag. Vi kollade in i varandras ögon och han böjde sig fram och hans mjuka läppar pressades mot mina. Vi la oss ner i soffan igen och han va över mig. Jag är så kär i denna killen alltså. Vi kysstes och de gick över till grovhångel. Det vart dock lite ovant men jag var bekväm med honom. Vi slutade kyssas och bara tittade på varandra. Hans bruna ögon var så vackra och jag kunde inte släppa blicken av honom. Han log mot mig och jag vände bort blicken och hade aldrig rodnat så mycket förut som jag gjorde nu. Han la handen på min kind och gjorde så våra blickar möttes igen. Han kysste mig passionerat igen och sedan reste sig upp. -Jag måste gå gumman, men vi syns imorgon, tack för en amazing dag Cass, sa han och tog på sig skorna. Jag följde honom till hallen och de va lite sorgligt att han skulle gå men jag visste att vi ändå skulle ses snart igen. Ha kysste mig en sista gång och vi kramades. -Hejdå, babe, sa han och jag sa hejdå tillbaka. Han stängde dörren och jag la mig på golvet och kände en känsla jag aldrig känt förut. Kärlek.

I'll treat you like a princessWhere stories live. Discover now