35

23 0 0
                                    

Vi knackade på och jess öppnade. -Holaaa, sa jess. -Tjo, sa emelie och vi gick in. Dem hade på musik och alkohol stod på vardagsrums bordet. -Ems, du får ta de lugnt med alkoholen idag, sa jag. -Hahah, visst. Dem kom med en drink till oss och vi satte oss i soffan. Jag messade justin:

-Det känns fel att vara här utan dig😣😣

-Aww, miss u sweetheart.

-Kan inte få min nyårskyss 😓😓💋

-Inte jag heller 😿😿 vill ha dig här nu💓

Jag suckade och tog en klunk av min drink. -Vad göru, sa ems och satte sig jämte mig. -Skrev nyss med justin, sa jag. -E de jobbigt att inte justin e här? Jag nickade. -Nu får jag inte min nyårskyss ju! sa jag. -Då är vi två, sa ems. Krille kom in med shots och ställde dem på bordet. Han tog fram ett spel som heter: Jag har aldrig. -Men asså va pinsamt spel, sa jess. -Hahah ett ärligt spel, sa ems.

Frågan går till alla och om man har gjort de som står så tar man en shot, om man inte har så dricker man inte. Förstått? sa krille. -Yaas, sa jag. -Juste, de kommer hit några fler sen, sa jess. -Krilles kompisar I guess men dem ska va schyssta, sa jess. -Okejkej, sa ems. Direkt efter dem sa de så kom dem in. Dem va med på vårat spel. De va typ 10 personer. -Jag har aldrig haft duschsex, sa krille. Jag tog en shot o krille tog de med. Och sen fortsatte de sådär.

(SÄTT PÅ LIVE YOUR LIFE - RADIO EDIT - HEADHUNTERZ, FÖR MER INLEVELSE)

Efter ett tag så hade jag tagit nästan 15 shots och jag tyckte de borde räcka nu. Alla vart super fulla nu och jess höjde musiken. Nästan alla stod i vardagsrummet och dansade. Vissa var på balkongen och rökte. Jag och jess dansade och vart så fulla. Klockan var nu 23:15 och de e bara 45 min kvar tills 12-slaget. Jag gick ut och tog en cigg. Jag andades in röken och sen ut igen. Jag tog en bild på oss när vi stod ute och rökte o la ut på instagram. Justin gillade bilden ganska snabbt. Han smsade mig



Vi gick in och jag tog en cider. Jag gick in och satte mig i vardagsrummet och nu är de bara 20 min kvar tills tolvslaget.. Jag tänkte på justin. Jag ställde cidern på bordet och joinade dem andra som dansade. Vi hade superkul och alla var extremt fulla. Jag tog en klunk och nu var de bara 10 min kvar tills tolvslaget. Jag tog en till klunk och sedan hände nåt. Jag kände ett par armar runt min midja och jag vände mig snabbt om. JUSTIN?! Han skulle ju vara på tour nu ju!

-JUSTIN?! sa jag högt. Jag gav honom en bamsekram. -Kunde inte vara utan dig på nyår, viskade han i mitt öra. -V-va glaad jag ä-är att se dig, sa jag och han kolla lite konstigt på mig. -HAHAH, e du full eller? O jag nickade.

I'll treat you like a princessDonde viven las historias. Descúbrelo ahora