(Justins perspektiv)
(SÄTT PÅ: WHAT DO YOU MEAN (ACOUSTIC) - JUSTIN BIEBER FÖR MER INLEVELSE)
Jag gick och la mig i turnébussen och jag grät. Det e inte ofta jag gråter men nu hände det. Cassandra ska flytta och jag vet inte hur jag ska klara mig. Fan asså.
(DAGEN EFTER)
Jag kom hem innanför dörren till mitt hus och mamma kom fram till mig. "Hej gubben! Du har vart så duktig!" "haha tack men nu vill jag lägga mig" sa jag och mamma pussa mig på kinden. Jag var utmattad efter en turné, dock var den rätt kort, men de är jobbigt att ha konsert varannan dag. Jag gick och la mig o sov.
(Cassandras perspektiv) (NÄSTA DAG)
(SÄTT PÅ: BE ALRIGHT - JUSTIN BIEBER, FÖR MER INLEVELSE)
Jag låg på rygg i sängen och hade otrolig mensvärk. De hade gjort ont hela dagen och jag kunde knappt röra mig. Jag vände mig så jag låg på magen och gapa: OW! och rulla tillbaks på min rygg igen. Det gick några timmar och jag försökte sova men de gick inte så bra. Jag somnade bara i en timme innan och vaknade nu med lika grov värk. Jag sms:a justin för att vi skulle ju hänga idag.
- kan du komma? 🤒
-Kommer direkt <3
Skrev han och jag la ifrån mig mobilen. Jag satt o viskade: Aj aj aj hela tiden. Smärtan var obeskrivlig. Mina föräldrar e inte hemma, dem har säkert däckat nånstans. Det är skönt när dem inte e hemma, slipper jag höra på deras jävla tjat. Jag hörde nån gå upp för trappan och öppnade min dörr. "Hahah, jag hörde dig ända från nedervåningen" sa han och han skrattade. Jag förväntade mig en annan reaktion från honom men nope. Han skrattade. "Justin, gå om du ska skratta..." sa han men han försökte hålla sig igen. "Seriöst" sa jag. "Hej nu" sa han. Jag började gråta och han kollade på mig. "S-sorry, vad har hänt?" frågade han. Jag tog ett djupt andetag innan jag svarade. "Min mage. Jag har mens nu, det gör så ont... aj". Jag grät inte bara för mina kramper utan för att justin skrattade åt mig när jag hade så ont. Han trodde säkert jag skojade eller nåt. Jag täckte ansiktet med händerna för att torka tårarna. Jag kände att justin höll armen runt mig och satte sig på sängkanten brevid mig. "Shh, babe, snälla gråt inte" "Det var inte meningen att skratta, jag trodde du skojade" Han tog mina händer bort från asniktet och pussa mig försiktigt på kinden. Han kramade mig och sedan sa "Jag kommer strax tillbaka". Han gick ut ur rummet och ner för trappan
Jag försökte tänka på annat för att lätta på smärtan, men när inte de funkade så sa jag aj, aj aj. Han kom äntligen tillbaka med glass,vatten, 2 painkillers, och min favorit romantisk film. Medans han satte i filmen så svalde jag tabletterna med hjälp av vattnet. Justin la sig jämte och höll om mig i hans armar. Han la andra handen på där jag hade kramper och smärtan lättade. Jag stängde ögonen och jag visste att han log utan att jag kollade. "Känns de bättre, sweetheart? "Ja, tack Justin" Jag flyttade närmare honom och han fortsatte att massera på magen. När smärtan försvann så somnade jag i justins famn.
(NÄSTA DAG)
Jag vaknade och justin var inte här. Jag såg att han hade skickat sms och de stod:
-Hej. Jag behövde gå igår, hoppas du mår bättre idag <33
-Hej justin, ja jag mår bättre tack vare dig <3 tack för igår
-No problem sweetheart
Idag åker jag. Åker bort från denna staden. Lämnar justin. Lämnar jess. Lämnar mina föräldrar, fast de är jag glad över. Dem e fortfarande inte hemma. Vart fan kan dem vara då o.o. Jag bytte om och klockan 15 ska jag vara vid flygplatsen. Jag vill inte lämna justin eller jess. Jag fick äntligen en vän och snart är hon borta. Fuck my life ://. Jag gick in på toa. Tog fram ett av mina 100 blad och drog upp tröjarmen och började gråta. Jag gjorde ett sår. 2 sår. 3 sår. Sen fler och fler. Jag blödde mycket kch de va djupa sår, jag var tvungen att ta bandage. Det sved och jag vart jätte röd på armen. Jag packade alla mina saker och tankarna flög runt i huvet. Jag kommer sakna justin så jävla mycket, kommer inte klara mig. Han var den enda som fick mig att le när jag inte ville. Jag känner ju inte ens dem jag ska till. Tänk om dem är psykopater, att pappan i familjen e våldtäktsman, att mamman e sträng. Alla negativa tankar samlades i huvet.
En timme senare stod jag och satt på en stol på flygplatsen. Planet skulle gå om en timme och jag hade tråkigare än nånsin. Jag satt och lyssnade på musik. Jag ställde mig upp och skulle fixa till min sko och jag kände att nån kramade mig bakifrån. Jag kollade snabbt vem det var och det var justin.
"Hej cassandra"
"Åhh, justin! Heej! sa jag och jag var överlycklig av att se honom. En kram var de jag behövde nu. "Vad har hänt med din arm?" fråga han och jag vände mig om. Han tog min han doch drog med mig in på toaletten. Det hade blött igenom lite på bandaget och justin började öppna bandaget. Jag var rädd vad han skulle säga. Jag ville dra bort armen men jag ville inte dölja nåt. När han hade tatt bort bandaget så kollade jag bort och stängde ögonen för att hålla mig för tårar. "men snälla cassandra, varför?" sa han med en lugn röst. "justin, de var inte meningen att du skulle se detta.." "Men cassandra, det e inte bra att skada sig själv. varför gör en sån fin person som du såhår?" "kan vi sätta på bandaget igen bara?" sa jag och han gjorde de. "Du förtjänar inte detta" sa han. "Jo" sa jag. "Shh, sa han och drog in mig i en varm och lång kram. "
YOU ARE READING
I'll treat you like a princess
FanfictionOne boy, thousand feeling. Ja.. så är det ju. Men det är inte de enda som pågår i mitt liv, jag vill så gärna bli smal, och gå ner i vikt. Alla andra e så jävla fina o jag e bara jävligt fel. Justin räddar mig och får mig att vara lycklig men när ja...