36

15 0 0
                                    

(SÄTT PÅ: GET USED TO IT - JUSTIN BIEBER, FÖR MER INLEVELSE)

Jess peta på justins rygg o  han vände sig om. 

-Heej Justin! sa hon. -Hej jess! sa han och kramade henne. -Bara 1 min kvar, vi går ut till balkongen o kollar, sa krille. Alla gick ut till balkongen med varsin öl o vissa tog cider. Vi hade nedräkning och när de va 10 sek kvar så började vi räkna ner. -TIO,NIO,ÅTTA,SJU,SEX,FEM,FYRA,TRE,TVÅ,ETT.. GOTT NYTT ÅÅÅÅRR!! gapa alla och jag vände mig om och gav justin en nyårskyss. Den varade i nästan 10 sek. Han höll om mig och jag om hans nacke. -Tack för att jag har fått spendera detta året med dig, sa han. Jag log. -Älskar dig älskling, sa jag och kysste han igen. Hans mjuka läppar mot mina är nog de bästa som finns. Justin höll om mig nu bakifrån och vi kollade på alla raketer. Det smällde jätte högt och de såg ut som om de var flera 100 st samtidigt på himlen. Jag tog en klunk av min cider o kollade ut över balkongen. Jag såg folk gå förbi med sina barn som var helt fascinerade över alla raketer. Alla hundar skällde och de va helt vilt ute. Jag började tänka på varför justin är här nu? Alltså varför han e här när han borde vara på tour? 

-Justin? -Ja, gumman? -Åkte du hit för min skull? -Ja, jag ville inte vara utan dig, saknade dig så mycket med, sa han och jag kände fjärilar i magen. -Tack, du gjorde kvällen ännu bättre, sa jag. Jag och justin gick in och satte oss i soffan. Vi tog en bild ihop, vi log bara på den. Jag la upp den på instagram och skrev: 

Tack för att du finns älskling! Bättre nyår kan jag aldrig tänka mig! 

Justin tog upp sin mobil. Jag kollade på han. Jag började stirra och väntade på att han skulle vända upp blicken mot mig. Han gjorde de till slut och jag tog hans mobil o la den åt sidan o började kyssa honom djupt. Han satte sig upp lite bättre och jag satte mig i hans knä runt hans midja och de gick över till hångel. Vi fortsatte tills krille kom in. -Oooh här händer de grejer, sa krille och jag börja skratta. -Asså krille, gå iväg till dig flickvän istället, sa jag o fortsatte hångla med justin. Han pillade med mitt hår jag jag med hans. Vi slutade och jag kolla in i hans bruna ögon och han i mina gröna. -Du e så fin, sa han. Jag log och han log mot mig. -Ska ni vara med på snurra flaskan? fråga jess vimsigt och jag ryckte på axlarna. -Vill du justin? - Visst, sa han och dem flesta satte sig i soffan med oss. Många av dem andra som va här hade gått till en klubb men vi ville stanna här. 

(SÄTT PÅ: REAL LIFE - THE WEEKND, FÖR MER INLEVELSE)

-Okej, den flaskan hamnar på ska hångla med Amelia, sa jess. (De är en av tjejerna som är här) Flaskan hamnade på justin och jag blev mållös. Tänker han göra de? -Ehm, okej jag kör väll, sa han och jag visste inte om jag skulle säga nåt. Han böjde sig över henne och började kyssa henne. Jag kollade på dem och de såg så äkta ut. Jag kollade bort och jag blev så sur, men jag visade de inte. Vi körde mer o mer av snurra flaskan. Justin hade nu hånglat sönder med 3 olika tjejer. Jag kunde inte förklara min svartsjuka. Jag ställde mig upp och började gå vingligt mot hallen. -Vart ska du babe? hörde jag justin säga. Jag svarade inte utan tog på mig mina skor o jacka och stängde dörren. 

(Justins perspektiv)

-Gick hon?? frågade jag. -Eh, vet inte, sa krille. Jag gick och kollade om hennes jacka var kvar, men de var den inte. Jag tog på min mina skor och gick ut o kollade efter Cass. Hon satt på bänken utanför lägenhete med ansiktet i händerna. -Älsk? Vad har hänt? fråga jag. -Justin, låt mig vara snälla, fick jag till svar. Jag gick o satte mig jämte henne. Hon vände ansiktet och jag förstod inte vad de var med henne. -Prata med mig cass! Varför är du sur?? Hon ställde sig upp och torkade tårarna. -Justin, är de konstigt att jag e sur när du hånglat sönder med 3 olika tjejer?! sa hon. -Men det är bara en lek Cass! Inga känslor inblandade! -Hur vet jag att du talar sanning då? -Jag är så jävla kär i dig, och ingen annan! Det är dig jag älskar! sa jag och ställde mig framför henne. -Säkert? -JA, säkert! Jag pussa henne på kinder och gick in med henne igen. -Har ni löst de nu? fråga jess och cass nickade. -Vi tänker nog inte stanna jätte länge till, sa jag och vi gick in till soffan igen. 

I'll treat you like a princessWhere stories live. Discover now