33

11 0 0
                                    

Vi badade och hade super kul. Vi tävlade vem som kunde simma snabbast till andra sidan och justin vann.
-Men jag skulle vunnit juuu, sa jag o justin flina. Klockan var nu 16:34, klockan går snabbt när man har kul så vi gick upp ur badet. Jag gick in o tog mina duschgrejer o började tvätta mig och jag kollade upp o de va en kvinna som verkligen glodde på mig. Hon sneglade inte utan verkligen glodde på mig. Jag gjorde en stor suck så hon kanske skulle fatta att hon stirrade. Sen brast hon ur: Jaha, så du e en sån som skär dig? -Du ska inte bry dig ett skit, sa jag o tog min handduk o gick dit jag hade mina grejer. Kvinnan sa ingenting tillbaka som tur va. Jag bytte om och gick ut ur omklädningsrummet o justin stod inte där. Jag satte mig ner o vänta på honom och efter 10 min så kom han. -Nu var jag först! Sa jag o vi båda flinade. -Haha, japp sa han och vi gick ut till bilen. -Jag tror mamma e hemma när vi kommer, men vi kan va på mitt rum såklart, sa han o la handen på mitt lår. -Ja såklart, sa jag.

Vi kom innanför ytterdörren o Pattie stod i köket o lagade mat. Vi gick o kollade vad hon lagade. -Jag gör sushi men de går väll sådär, sa Pattie. Hennes sushi bitar rasade hela tiden. -Ska vi ringa o beställa hämtmat istället? Fråga justin och Pattie nickade o suckade över att hennes mat inte blev bra. Jag o justin gick upp till hans rum. -de va en tjej som glodde så jävla mycket, du skulle sett, sa jag. -Jaså? -Asså hon inspektera mig uppifrån o ner hela tiden, sa jag o justin andades högt. -Kanske för att du e så jävla snygg? -nej asså hon brast ur ehm.. Jaha så du e en sån som skär dig? O ilskan brann inom mig, sa jag o justin kolla konstigt. -Vilka idioter de finns.

Pattie kom upp med pizza till oss och gick ut sen igen. Vi började äta, och jag tror faktiskt att jag börjar bli frisk från min ätstörning nu. Får inte lika mycket ångest när jag äter och har börjat acceptera lite iaf hur jag ser ut. Men inte till 100% direkt. [18:17] Vi satt och kollade skräckfilm idag igen och justin var inne i filmen. Jag vart så rädd så jag gömde mig i hans famn hela tiden och han började skratta. -Hahah *host* fegis, sa han och jag kolla upp på han. -Nehe! -Joho! Sa han o börja kittla mig. -Justin!! Sa jag högt. -Hahahaha asså! Justin!!!
Han slutade kittla mig och vi fortsatte kolla på filmen. Filmen vart sådär bra så vi bestämde oss för att gå ut på en promenad. De vart minus grader så vi fick ta mössa o vantar med. -Hahah, söt du e, sa jag o justin flina. Vi gick hand i hand och sa inget på 5 min. -Vad ska jag göra på nyår utan dig? sa jag och justin kolla på mig. -Fråga jess o Emelie om dem vill göra nåt! De vill dem säkert! sa justin o jag ryckte på axlarna. -Nja jess kommer säkert vara med krille. -Han kan va med er? -Aa vi får se hur de blir, sa jag o vi fortsatte gå o jag sög hur de började falla lite snöflingor. Det vart kolsvart ute o bara några gatulampor tända. -Ska vi hem igen, fråga han och jag nicka. Vi tog samma väg hem igen och vi gick direkt upp till rummet.
[20:47] Vi låg bara i sängen o pratade. Om allt möjligt. -Om du inte e vaken imorgon när jag ska åka så vill jag nu säga att du får ha en underbar nyårsafton älskling, e jätte glad att ha dig som flickvän och att jag har dig i mitt liv! sa han och jag blev så himla lycklig inom mig. Jag kysste honom och sa: Älskar dig så himla mycket älskling, du betyder allt för mig.

I'll treat you like a princessWhere stories live. Discover now