10

30 0 0
                                    

(SÄTT PÅ: LOVE YOURSELF -JUSTIN BIEBER, FÖR MER INLEVELSE)

Klockan var 13:02 när vi båda vakna. Oj jag har inte vaknat nån gång inatt. Har sömnproblem o sover nästan aldrig hela natten utan att vakna, men inatt sov jag hela. När jag öppna ögonen så kolla jag direkt upp på justin och han låg o lekte med mitt hår o kolla på mig. "Godmorgon min fina" sa han. "Godmorgon" sa jag tillbaka och log. Gud, han e så fin o snäll mot mig. Såhär snäll har nån aldrig vart mot mig förut. Justin är verkligen annorlunda än all annat folk. Mest skillnad från mina föräldrar. Han accepterar mig som jag är och för de jag gjort. De jag inte tror han accepterar är att jag vill bli smalare och gå ner i vikt. Han vill inte heller att jag ska skära mig. "Älskling?" sa han. "ja? "Jag vill prata om ditt mående osånt.." sa han. Jag vände blicken men låg kvar nära jämte honom. "Du" sa han. "Jag vill att du ska må bra, vara den lyckligaste tjejen i världen. Vill du att jag följer med o väger dig?" sa han. Jag kollade upp på honom snabbt och suckade. "Justin.. jag" sa jag. "Snälla, cass". "jo, okejdå, sa jag." Han tog min hand o vi gick in i badrummet. Jag tvekade rejält först men sen tog jag en fot på vågen men justin sa "Båda cass". Jag suckade högt och ställde mig riktigt på vågen och slöt ögonen och höll inne tårar.

(Justins perspektiv)

Jag kollade på vågen och såg även hur cassandra kollade bort. Varför hatar hon sig själv? Hon e ju så vacker. "Justin säg sen vad de står" sa hon. Jag nickade och sifforna stannade på 38 kilo. "38 kilo står det". "Cassandra, detta är inte bra" sa jag o kollade in i hennes ögon men hon kolla bort igen. Jag drog in henne i en varm kram och pussa henne på huvet. "Hur länge har detta pågått?" "1 år ungefär.." sa hon. Jag luta mitt huvud mot väggen och en tår föll ner för min kind. "Gråter du? sa hon. Jag nickade och hon frågade varför försiktigt. "För jag bryr mig oerhört mycket om dig och blir ledsen av att veta att du inte mår bra" sa jag och hon kolla ner i golvet och gick ut ur rummet och klädde på sig. "Ska du nånstans?" fråga jag. "Jag behöver lite luft bara" sa hon och jag svarade ett tyst okej. "Vill du till stranden?" fråga jag med ett leende och jag såg att hon log med. "okej" sa hon. Jag gick fram och la mina händer på hennes midja. Hon stod på tå. De va lite kul för jag är ett huvud längre än henne. "Haha du e så lång" sa hon och vi båda skrattade. "Sorry, can't help it" sa jag och hon fnissade. Jag kysste henne mjukt och sen gick vi packade en badväska med badkläder + handduk. Vi gick ner till nedervåningen och tog på oss skorna.

(Cassandras perspektiv)

"Let's go then" sa han och jag höll han i handen. Han tog sin motorcykel och tog fram hjälm till mig. Jag försökte få på mig den men de gick inte så bra. "Hahaha, behöver du hjälp, sötis?" sa han och jag nickade och fnissade lite. Han tog hjälmen och satte försiktigt på den på mitt huvud. Han tog på sig sin och satte sig på motorcykeln och sa "Kom" och jag satte mig bakom honom och han sa "Håll om mig hårt nu" jag tog mina armar runt hans midja och höll hårt. Han körde till stranden, de va inte jätte mycket folk där som tur va för om några fans skulle sett honom så skulle dem hoppat på honom o ba "Åååhhh omg justin" o sånt skit. Han e min pojkvän ju. Hans fans e gulliga men blir lite avis ibland när folk kommer fram på stan och vill ta bilder när han pussar dem på kinden. Dem e bara fans tilltalar jag mig själv. När vi var framme så parkerade han den och vi gick ner mot sanden. Vi bytte om med en handduk runt oss. Vi skrattade lite samtidigt men de va gulligt. han gick mot vattnet men jag stod kvar och kollade runt mig. "Kommer du, sweetheart? sa han. Jag gick sakta mot han och sa "Inte bekväm med att visa mig i bikini, folk stirrar som fan och har fördomar" "Älskling, kolla på mig" sa han och jag titta upp mot han. "Du är jätte fin och dem vet inte ett skit om din bakgrund så bry dig inte om dem" sa han och log. "Du har rätt men de är inte bara de jag menar".. "Kom" sa han och tog min hand.

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.
I'll treat you like a princessDonde viven las historias. Descúbrelo ahora