(Cassandras perspektiv)-Vi ska ut o äta go mat ikväll ju, sa han och log mot mig. -Mm. Vi borde nog göra iordning oss nu isåfall, om vi har bord klockan 8, för jag ska hinna fixa mycket. -Haha, okej, du e ju tjej så jag förstår, sa han och vi skrattade. -Japp, sa jag. Vi gick in i duschen samtidigt och duschade tillsammans. Vi lekte i duschen, spolade vatten i ansiktet på varandra och tvättade varandras hår. När vi vart klara så fick justin gå in i rummet först o sätta på sig kläder o sen jag för jag skulle ta en speciell klänning. Konstigt nog så tog jag faktiskt med mig min finaste klänning. Den passar bra tills ikväll. Ut på middag med min pojkvän på min födelsedag, gud va mysigt de ska bli. -Du vet att du kan komma ut cass, haha sa justin. -Ja, men jag har en överaskning sen, sa jag och han svara bara, haha okej.
I bad rummet satte jag på justins musik. -Haha, gillar du min musik? fråga han. Ja, såklart, sa jag och fnissade till. Jag sminkade mig ganska mycket, foundation,puder,bronzer, ögonskugga vilket var en brun, ganska neutral, smal eyeliner, och sen mascara. Jag vart jätte nöjd med sminkningen. De är alltid kul när man blir nöjd. Jag bestämde mig för att platta håret, jag lånade hans mammas plattång inne i badrummet och jag plattade mitt långa röda hår. De tog ett litet tag och klockan hann bli 19:14 och justin ropade: Är du klar snart älsk? -Ja jag kommer snart, ska bara byta om. Han blev säkert klar mycket snabbare än mig. Men vi tjejer, nivet, behöver lite mer tid. Jag satte på mig min tajta klänning som var svart, och långärmad. Ganska basic men jävligt snygg. Jag tog min mobil och tog några selfies i spegeln och posade. Jag la ut på instagram och skrev: Ut med finaste pojkvännen snart och jag fick snabbt 40 gillarmarkeringar. Några kommenterade " fiiinn!" och jag blev glad när jag såg de. Men sen kom en jävel och kmmenterade "Ful så jag spyr" men jag brydde mig inte. Jag gick ur justins rum och kollade ner på övervången och vid trappan där nere stod han och kollade mobilen. Jag började sakta gå ner för trappan och han vände snabbt upp blickan mot mig. Han inspekterade mig från topp till tå och sen en gång till.
-Herrejävlar, du e skit snygg babe, sa han och jag log. -Du ser inte så dåligt ut heller, sa jag och kysste honom. Han fråga om jag ville va med på en bild och jag sa ja. Vi kysste varande på bilden och han la ut på sin kända instagram med 60+ miljoner följare. -Det är väll okej att jag lägger ut? fråga han och jag svarade bara "Mm". Han la ut och även taggade mig och skrev: I'm so happy to have you in my life💘💘 " och han fick snabbt kommentarer och gillningar. Jag gick in på min mobil och kollade bilder och gillade den och även kommenterade: Love you bästaa! <33. En kommenterade: How can you be with a whore like her? Say to her: Go self harm yourself. Jag blev helt mållös. -Justin kolla vad en kommenterade! sa jag och rynkade pannan lite. -Nej, snälla cassandra, rynka inte pannan, det är en jävla hater som är avis. Du vet att de inte är sant de han skrev. Jag e jätte lycklig med dig och det är de som räknas. Kolla inte kommentarerna mer ikväll, vi ska ut o ha de mysigt ikväll. Okej, älskling? sa han och jag fäll en tår av lycka men justin trodde inte de va av lycka. -Nej, babe, gråt inte, sa han och torkade bort tåren med tummen. -De är inte fr jag e ledsen, det är för att jag e så jävla lycklig med dig, jag älskar dig jätte mycket justin, sa jag och han log mot mig och sedan kysste mig. Vi började hångla men kom på att vi skulle ju ut o äta. Klockan var 19:45 och vi blev lite halft stressade.
Vi gick ut till hans bil och körde iväg med ett leende på läpparna.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I'll treat you like a princess
Hayran KurguOne boy, thousand feeling. Ja.. så är det ju. Men det är inte de enda som pågår i mitt liv, jag vill så gärna bli smal, och gå ner i vikt. Alla andra e så jävla fina o jag e bara jävligt fel. Justin räddar mig och får mig att vara lycklig men när ja...