16

16 1 0
                                    

Jag hade sminkat klart mig och satte på mig min svarta tajta klänning. "Men blä då, behån syns jätte tydligt här, man ser randen för den e så tajt, sa jag o justin kollade. "Kör utan då, sa han och vi skrattade. "Nja" sa jag. Jag kollade på mig i helkropps spegeln och drog handen genom håret. Justin komo kramade mig bakifrån och viskade: "Duvet att du e så jävla fin" och pussa mig på kinden. Jag kände fjärilar i magen. Justin hade på sig ett par jeans shorts, en vit basic tröja och en keps på de. Vi gick ut och vi gick till stan istället för att köra bil. Vi gick hand i hand hela vägen och gick in på en nattklubb. 

De va hög musik och jag o justin gick han i hand till baren. Dem serverade drinkar och de va redbull o vodka. Jag o justin smaka samtidigt och starkt var de men gott. Vi satte oss ner o kollade på alla som dansade. Vissa tjejer stod och nästan strippade o gjorde lapdance, jag kollade på justin och han kollade fortfarande på alla som dansade. "Justin" sa jag. "Yes, babe?" "vill du dansa?" fråga jag och vi båda hade druckit upp våra drinkar. "Ja, kom babe, sa han och tog mig mot dansgolvet. Det var väldigt mycket folk vilket gjorde så jag o justin dansade nära varandra. Han dansade bakom mig och han kysste mig i nacken. "Justin inte här haha" sa jag och han skrattade. "Jag vill ju ha dig, babygirl" sa han och kysste mig på munnen istället. Jag tror det var några fans här för dem kom fram till justin och ryckte honom bort från mig så kyssen avbröts. Dem kramade justin och tog bild och justin pussa en tjej på kinden och jag bitchblickade henne. Han vände sig om tillbaka till mig och log. "Du ser glad ut" sa jag. "Va inte avis babe, dem e bara ett par fans, det e dig jag e tillsammans med och ingen annan, ok?" Jag nickade och vi fortsatte dansa och ta mer drinkar

Denna gången tog vi shots och jag vart full nu. Justin vart mer full än mig och klockan var nu 02:12 och jag tyckte vi skulle gå hem. Justin stod på scen och sjöng en av sina låtar och jag stod o kollade lite konstigt på honom men skrattade samtidigt. När han hade sjungit klart så gick jag fram och tog honom i handen. "Eyy, jag vill fortsätta" sa han och jag sa: "Men baby vi går hem nu och myser istället". Han mumlade nåt "ok" så gick vi ut ur nattklubben. Många var fortfarande där inne och klockan var nu 02:31. Justin gick jätte vingligt så jag fick hålla honom runt midjan  så han inte skulle snubbla. Det var nog inte meningen att han skulle bli såhär full. Jag hade vart full några gånget innan, första gången jag drack var jag 14. Inget jag föredrar. När vi närmade oss ytterdörren till Justins hus så bad jag honom ta fram nyckeln. "Jag har den inte" sa han. Jag kollade på honom konstigt. "Skojar du??" sa jag. "Ne, den e kanske under mattjäveln då" sa han och jag kollade där och där låg den som tur va. Fick lite halvt panik där. Jag låste upp och lät justin gå in först. Vi tog av oss skorna och gick upp till övervåningen. Det tog ett litet tag att gå upp för justin gick så vingligt o sakta. Han höll sig i bordet och blundade. "Hur är det justin? sa jag o fnissade. "Jodå" sa han. Jag skrattade lite åt honom och jag tog av hans tröja och hans shorts och han kollade upp på mig. "Vill ha sex med dig cass" "inte nu justin, men vi har en hel dag efter skolan imorgon" sa jag. "Men babe.." sa han men han och han sa så för att han va full. Jag tog av mig mina kläder och la mig brevid honom i sängen. "älskar dig viskade jag men han hade redan somnat och tillslut somnade jag med. 

I'll treat you like a princessWhere stories live. Discover now