13

18 1 0
                                    

"Justin" sa jag. "Ja, gumman? "du vet inte hur mina föräldrar kan vara.." "babe, ta de lugnt" sa han med hans lugna röst som om han verkligen brydde sig om mig. "men jag menar det, dem.. du kmmer säkert märka." sa jag och han log mot mig. "Baby sluta nu, jag e här brevid dig" sa han o strök min kind och kollade tillbaka på vägen. Efter 15 minuters körtid var vi framme. Vi gick ur bilen och justin tog min hand. "vill du följa med in verkligen?" undra jag. "baby, jag gör allt för dig, kom nu" sa han och vi började gå mot min ytterdörr. Jag tvekade först men sen öppna jag och gick in. "Hallå?" ropa jag. Inget svar. Jag gick till köket o kolla och där stod de flera flaskor med sprit och vodka. "Jahopp, dem har inte druckit lite" sa jag och justin håll min hand. Jag gick till vardagsrummet och där satt dem och halvsov. "Pappa? Mamma? sa jag högt och dem vack till båda två.

(SÄTT PÅ: A DROP IN THE OCEAN - RON POPE FÖR MER INLEVELSE)

 "Cassandra, ehm, vad gör du här? sa mamma. "Jag bor här" sa jag. Justin höll fortfarande min hand. "Är detta din pojkvän?" fråga pappa och jag svarade ja. "Jah, redig ser han inte ut o häng inte med fel killar cassandra, de har vi sagt till dig" sa han och jag kollade konstigt på honom. "Vafan, är du full eller? Justin bryr sig om mig och tar hand om mig mer än vad ni nånsin gjort. När dem har druckit släpper helvetet loss.  "Eran dotter betyder hela världen till mig och hon vill bara ha sin familj tillbaka" sa justin och jag log mot honom och sen kollade tillbaka på mina föräldrar. "Du snackar dynga, ut med dig killen, du hör inte hemma här" sa mamma "Ta med dig min dumma dotter o stick härifrån" sa hon och tog en till klunk av spritflaskan. Jag gick fram till henne och kolla henne i ögononen. "Dra åt helvete" skrek jag medans jag kollade henne i ögonen. Min pappa ställde sig upp o ställde sig framför mig. Justin höll min hand hårt. 

"Cass, vi går..." sa justin. " "Ja, DU kan gå din fule fan", sa pappa och jag brann av ilska och va så ledsen samtidigt. Jag ville egentligen inte men jag började gråta. "Jag bryr mig om justin mer än er ska ni veta" sa jag. "Om du nu älskar honom så mycket, varför står du här o gråter samtidigt som du pratar om honom" sa pappa. "Det är inte därför jag gråter" sa jag och han slog mig på kinden. Jag spottade honom i ansiktet och sen drog justin med mig ut ur huset och vi stod utanför bilen. Jag håll handen för ansiktet och justin tog bort den från ansiktet och höll den i sin istället. "Älskling, du får bo hos mig." Jag vände mig med ryggen mot honom. "Cass?" sa han och jag andades högt. "justin, jag gillar inte när du ser mig såhär" sa jag och han kramade mig bakifrån. "Cassandra, förstår du hur mycket jag bryr mig om dig? Dem där inne i de huset förtjänar inte en sån fin dotter som du, ta det inte fel." sa han och jag kollade på honom med mina söndergråtna, röda ögon. Han torkade mina tårar med tummen. "Jag vet men jag vill ha ett par föräldrar, jag är så ensam nu.." sa jag. "dina föräldrar kanske inte där där men jag vet att du aldrig kommer vara ensam" sa han och log blygsamt mot mig. "Jag älskar dig så jävla mycket justin, du betyder allt för mig nu" sa jag och han kramade mig o gömde ansiktet i min nacke. Han höll mig nära honom och jag kramade honom så hårt jag kunde. Jag kände att han pussade mig på huvet. "You're my girl" sa han och jag kände mig så trygg i hans armar.

 "You're my girl" sa han och jag kände mig så trygg i hans armar

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
I'll treat you like a princessWhere stories live. Discover now