12

18 0 0
                                    

(SÄTT PÅ: CONFIDENT - JUSTIN BIEBER, FÖR MER INLEVELSE)

-Jag vaknade upp brevid justin som hade armen om mig som vanligt och han sov fortfarande. Jag låg längst in så jag fick krypa över honom och när han vakna så vart jag över honom och han drog ner mig igen o sa: "Vänta lite babygirl" och rullade över mig så han va överst. Han kysste mig och jag kysste tillbaka och de gick över till hångel. Han började ta på mig och kyssa mig i nacken. Jag småstönade och han sa "Morning babe". "Bra start på dagen, sa jag" "Vart tänkte du gå innan ?" sa han och gjorde en sexig blick. "Hem" sa jag. "Hem? 😥  "Ja babe" sa jag. "Ville du prata med dina föräldrar eller? sa han. "Försöka iallafall..." sa jag. Han va fortfarande över mig och jag tog av han kalsongerna och samma sak gjorde han med mina trosor. Det var inte lika ovant som förra gången. Men ha särade på mina ben och denna gången tvekade jag inte. Jag blev kåtare än nånsin och han märkte de på mig. "Redo, babe?" jag nickade och han sa samma sak som förra gången: "Grab my hair if you want, sweetheart" och blinkade med ögat. Jag gjorde de och han började gå in o ut i mig och jag stönade högt. Det gjorde inte ont som förra gången, denna gången kändes de annorlunda. Han kysste mig i nacken samtidigt, och de kändes så bra. Jag fortsatte stöna och han fortsatte gå in o ut i mig. Han småstönade med och jag hade fortfarande fingrarna i hans hår. "Du gillar mitt hår, eller hur" sa han och log, och jag nickade och log tillbaka. Efter några minuter hörde vi nån öppna dörren till hans rum och de va Pattie (justins mamma). Vi la oss snabbt under täcket och hon stängde till dörren snabbt och bad justin komma ner. -okej, jag kommer, sa han och kollade stelt på mig. "Tänk om hon hörde oss, viskade jag till justin och han ryckte på axlarna. 

(Justins perspektiv) 

Jag satte på mig mjukisar och ett vitt linne och gick ner till mamma. Fan ifall hon hörde oss, stelt. "ja mamma? sa jag och hon kollade upp på mig. "Ni gör väll med kondom?" fråga hon och jag sa ja. Hon nickade och sa" bra". "Gillar du cassandra? fråga hon. "Ja, jätte mycket, hurså?". "Tycker de är bra att min son hittat nån han älskar" sa hon. "okejokej men jag följer henne hem, hon ska prata med sina föräldrar" sa jag. "okej gör du det, jag ska på ärenden i veckan och kommer inte vara hemma, och jaxon o jazzy är hos sin pappa denna månaden. "aa jag undra just men hejdå" "Gör inte henne gravid bara" sa hon och jag sa "men nej mamma hejdå" och sprang up för trappan igen o in på rummet. Där stod cassandra i rosa underkläder och hon var jävligt snygg. "Hey babe" sa jag och hon gick fram  kysste mig på munnen o tog armarna runt min nacke och mina på hennes rumpa. Jag lyfte upp henne så hennes ben virades runt midjan och hon stönade lite tyst. "Hahah, stöna redan?" fråga jag och skratta lite, "haha, vet att du gillar när jag gör de" sa hon och jag nickade och vi fortsatte kyssas. "Men justin, ehm, jag ska hem nu o prata med mamma o pappa.." sa hon. "Jag hänger med dig babygirl, de kommer gå bra, okej?" "tack älskling, ja de kan du" sa hon och vi tog på oss kläder. "Åhh, vill inte att du ska ta på dig, du e så sexig i underkläder jue" sa jag lite ledsamt och hon skratta lite och kolla på mig med en blick som gjorde så jag blev halft kåt. Vi har redan haft morgonsex så nu får vi gå hem till henne. 

(Cassandras perspektiv) 

När vi satt i bilen kände jag hur Justin la handen på mitt lår och kollade på vägen samtidigt. Jag kollade ut genom fönstret och blev lite nervös. "Det kommer gå bra babe" sa han. "Jadu, vi får se.." sa jag. 

I'll treat you like a princessWhere stories live. Discover now