15

23 1 0
                                    

Imorgon börjar skolan igen och jag vaknade med ångest. Justin satt på sängkanten och skulle ta på sig en tröja. 

"hej" sa jag. "hej älskling" sa han tillbaka. "jag har ångest" sa jag och han kollade på mig och la sig brevid mig. "Varför baby?" fråga han och jag sucka lite lätt. "Över att skolan börjar imorgon och man blir ju inte peppad att gå dit när man inte har några vänner.." sa jag och han strök min kind. "Du börjar ju 3a året och de skulle komma några nya med hörde jag. Det kommer säkert vara några tjejer som vill bli vän med dig cass" sa han och log. "Ah, tjena, bli vän med en tjej med ärr på armarna samt ben.." sa jag. "Babygirl, sluta nu, det kommer gå bra, jag kommer direkt efter skolan och hämtar dig! sa han. "Ja de blir bra" sa jag och vi gick upp båda två. Jag satte på mig ett par mjukisbyxor och en bh men ingen tröja. Justin och jag gick ner till nedervåningen och satte oss i soffan o kolla TV. De gick ingenting roligt, som vanligt.. 

"Vad vill du göra idag då babe? fråga han och jag hade ingen aning om vad jag ville göra. "Sista dagen på sommarlovet o allt" sa han. "Vill inte att de ska vara sista dageeen, vafan" sa jag och suckade och han fnissade. "Du inte jag heller men sista året nu, och de ska vi klara!" sa han och vi fortsatte kolla TV. "E du hungrig?" fråga han. "Nej" svara jag. Eftersom jag har bulimia så sa jag tillslut att jag var hungrig. Jag sa att jag var jätte hungrig och han blev väldigt glad märkte jag. Medans jag fixade håret så stekte han pannkakor. Justin e rätt bra på att laga mat. "Mat serverad" ropa han och jag gick ner till övervåningen. 

(Justins perspektiv) 

"Hej" sa jag. "hej" sa cass. Hon slog sig ner på en stol, detsamma gjorde jag. Hon o jag åt varsin pannkaka och sen en till. Jag kollade på henne när hon åt. Hon märkte de och kolla på mig och sen bort. Och sen kolla på mig och sen bort. Sen kolla hon på mig och sa: "Är de nåt eller ?" "Haha, nejdå" sa jag och fortsatte äta. Det vart lite konstigt att hon började äta så plötsligt. Hon har aldrig sagt att hon vart hungrig eller att hon ville ha mat, på senaste tiden, men detta var bara bra. "Blir glad av att se att du äter" sa jag och linnea kolla på mig. "ja,ibland händer det" sa hon och flinade. "Ska vi gå ut idag?" fråga jag. "Ut?" "Ja, nån klubb eller nåt" fråga jag och cass nickade. "Ja, men du håller dig till mig du om du blir full, o inte gnider kroppen mot andra tjejer, sa hon och jag kollade på henne. Hon kollade med en blick som var lite retsam och jag skrattade och sa: "Varför skulle jag? Du är min tjej" sa jag och hon rodnade lite. Söt.

(Cassandras perspektiv) 

( GÅ IN PÅ LÄNKEN --> http://picosong.com/hy3a/  -  FÖR MER INLEVELSE!

"Justin, jag mår illa, sa jag. Egentligen gjorde jag inte det, men jag skulle gå upp och spy upp maten. "Jaså, behöver du lägga dig en stund?" sa han och jag nickade nej. "Jag kommer strax, sa jag och gick upp på toa. Jag spydde och justin hörde mig antagligen för han gick upp för trappan. Han knackade på dörren och sa: "Babe, hur mår du?". "Jag kommer snart, sa jag och när jag kom ut så satt han på sängkanten. "Va tänker du på älsk?" fråga jag men jag tror jag visste vad han tänkte på. "Är de nåt du vill berätta, cass?" "Ehm, jag.. justin jag.." "Du.. vaddå?" "jag har bulimia, pep jag." Det var jobbigt att säga. Han kollade upp på mig och ställde sig framför mig och kollade ner på mig. Som sagt var han längre än mig så jag fick kolla upp på han. Jag kollade ner i golvet igen. 

(Justins perspektiv)

Jag visste de. Cass har bulimia, så de va därför hon gick upp o spydde, egentligen mådde hon inte illa. "Cassandra, varför gör du såhär mot dig själv?" fråga jag och hon ryckte på axlarna. "För jag vill bli smal" sa hon. "Men du är ju smal?" "Du är jätte vacker, jag vill att du ska förstå det". "det är svårt att få in det i huvet justin, medans man har en störning i huvet.." sa hon och suckade högt. "jag förstår det" sa han. "Idag ska vi ha kul babe, okej?" sa jag. "Hur kul?" sa hon och gav mig en blick. "Riktigt kul" sa jag och kysste henne på läpparna. 

(Cassandras perspektiv)

Klockan var nu 18:00 och vi hade chillat resten av dagen. Jag satt i hans knä och vi hånglade i soffan. "ska vi göra iordning oss nu inför kvällen?" "Neej, babe lite till bara" Jag pussa han på kinden och sa, "ne kom nu" Jag tog hans hand och vi gick på och jag började sminka mig. "Varför sminkar ni tjejer er?" fråga hanoch jag svarade: "För att bli lite snyggare". "Då behöver inte du nåt smink, du e jävligt snygg utan med" sa han och jag nickade nej o rodnade lite samtidigt. 

I'll treat you like a princessDonde viven las historias. Descúbrelo ahora