Jag vaknade o mådde inte alls bra. "Fyfan, vi skulle inte gått ut igår" "Åtminstone inte gått hem så sent" sa jag och han mumlade Mm. "Du, hur är de" fråga jag och han kolla upp på mig. "Bakfull as fuck och 3 timmars sömn känns ju inte så jävla bra, själv?" sa han och jag fnissade och höll med honom. Klockan är 06:40 och skolan börjar 09:00. "C'mon babe, vi måste upp nu, sa jag och han satte sig upp på sängkanten och drog handen genom sitt rufsiga hår. Jag rufsade till de med handen och sa: "Eyy, mitt rufs" Jag satte mig ner och lockade mitt hår. Justin stod i duschen och fräschade till sig. Han blåste sedan håret och fixade de så som han ville ha de och han e så snygggg. Jag tog parfym och tog på mig rena underkläder. Sedan ett par slitna shorts med en vit tröja. Jag tog ett par solbrillor ch justin detsamma. "Redo för ett skolår igen, baby?" sa han och jag nickade nej. "Usch. nej men man e tvungen att gå dit". Jag och justin går inte på samma skola. Han går på en som är 10 min från min. Vi gick hand i hand och sedan när jag närmade mig min så kysste jag honom och sa: "Ses sen älsk" och han sa: "Kommer o hämtar dig direkt efter skolan babe, vi slutar ju samma tid". Jag kände hur han släppte min hand och jag gick sakta mot skolan. Jag var lite nervös pga att de skulle komma nya till min klass.
När jag gick in innanför dörren till korridoren så kollade folk på mig. "Här kommer menstjejen" sa en kille till mig men jag bara ignorerade honom. Justin har sagt till mig att jag skulle ingorera folk som e elaka mot mig. Men när de börjar komma face2face är de lite svårare kan man säga.. Jag gick in i klassrummet och satte mig.
"Hej cassandra, haft ett bra sommarlov?" sa läraren Brigitta. "Mhm" mumlade jag och sen såg jag dem nya personerna komma in i klassrummet. 2 tjejer och 1 kille. Alla slog sig ner och de va en brunhårig tjej som var tvungen att sätta sig jämte mig. "Amg, du e justins.." hann hon säga innan jag sa: Ja. "Jag heter Jessie men du kan kalla mig jess, alla kallar mig jess" sa Jess, "Kalla mig Cass då" sa jag och log. Läraren började babbla om vad vi skulle se fram emot över höstterminen men jag brydde mig inte ett skit. "asså kan hon ba hålla käft" viskade jag till Jess och hon fnissade så klassen hörde. "Tyst där bak" sa Brigitta och vi fnissade ännu högre. "Shh!" sa klassen. Vi klickade nästan direkt kändes det som. De var dock lite ovant, för jag har aldrig vart den tjejen som haft så många väner.. Men jag blev glad, jess var snäll mot mig.
Klockan gick och den blev tillslut halv 12. Jag gick ut ur klassrummet och kollade på alla killar som inspekterade mig. "Den jäveln som redigerade den bilden kan dra åt helvete" sa jag och jag hörde killarna ba: Ooooh när jag gick ifrån dem. Jag gick ut genom dörren och väntade på justin. Jag satte mig på en gunga och kollade mobilen. Justin skickade en snap och jag öppnade den snabbt. Han tog en bild på sig själv där han gjorde en min och skrev: On my way sweetheart. Jag log jätte stort och skickade tillbaka: Väntar på dig älskling. Han öppnade den efter 5 sekunder.
(Justins perspektiv)
Jag såg Cassandra sitta på gungan där och jag tänkte skrämma henne. När jag närmade mig så satte jag mig hastigt på gungan brevid och sa: "Hej beautiful, hur har din dag vart?" "Shiet justin, jag var inte beredd där haha.. Men min dag har vart ganska dålig, men bra." "Berätta om den" sa jag. "Folk kallade min menstjejen pga den bilden nån redigerade och la upp, duvet när vi va på stranden. "Mhm, omogna ungar,slå till dem nästa gång" sa jag och cass skrattade. "Då kommer dem säga till så jag får jävligt med skäll vettu" sa hon. "Justin, jag tror jag har fått en vän". "Jasåå? Är det en kille? fråga jag. "Haha, nej de är de inte, vad ska jag med andra killar till när jag har dig? sa hon och jag log. "Alla killar bara retades." "Ring mig när dem gör det så ska dem få med mig o göra" sa jag och hon kolla ner i marken sådär gulligt. "Yas" sa hon. Jag drog handen genom håret och cass fråga: "Kan jag få en puss". Jag böjde mig fram och kysste henne och jag kände hur hon log bakom kyssen. "thank u" sa hon o jag blinka med ögat. "Fan va jobbig du var igår haha" sa hon. "Jaså? sa jag o skrattade. "Vad gjorde jag då?" "Du var as full och sa att du typ ville ha sex med mig hela tiden haha" "Hahaha, jaså, kommer inte ihåg så mycket från igår kväll när vi kom hem.. Skumt, men det var väll mysigt haha" sa jag och hon fnissa. "Ja, men vi somnade ganska snabbt." sa hon. "Ska vi dra till affären?" "Visst" sa hon.
YOU ARE READING
I'll treat you like a princess
FanfictionOne boy, thousand feeling. Ja.. så är det ju. Men det är inte de enda som pågår i mitt liv, jag vill så gärna bli smal, och gå ner i vikt. Alla andra e så jävla fina o jag e bara jävligt fel. Justin räddar mig och får mig att vara lycklig men när ja...