29

13 0 0
                                    

(Justins perspektiv)

Ambulansen kom och gick in. -Vart har du ont? fråga dem cassandra. -Ryggen, sa hon och dem lyfte upp henne försiktigt och la henne på båren. -Aj, sa hon. Jag gick fram till elena o sa: Du ska få fan för de här! Jag åkte med i ambulansbilen och vi åkte mot sjukhuset. Jag höll cassandras hand o sa att allt skulle ordna sig. -E hon berusad? frågade ambulansföraren mig. -Ja, svarade jag. -Gud va ont de gör, sa cass. Jag hatar att se henne såhär. Hon ligger här jag kan inte ens göra nånting. Hoppas hon blir bra snart. När vi äntligen var framme vid sjukhuset så fick hon ett rum och dem skulle undersöka ryggen. Hon hade ett stort blåmärken mitt på ryggen, större än de va innan. Hon va helt röd runt och jag var tvungen att gå ut o ta några andetag. Tänk om de hänt nåt jätte allvarligt, jag skulle inte klara mig utan henne. Jag andades och gick in igen. Doktorn bad mig komma och frågade om hennes föräldrar o cassandra hade bra kontakt och jag berättade om allt och han förstod. 

-De här ser inte bra ut, vi kommer få göra en operation, sa doktorn. -Jaså, när kommer ni göra den då? -Redan imorgon. -Okej, men jag stannar ett tag till och doktorn nickade. Jag satte mig på stolen jämte henne och hon kvickna till.

-Hej, gumman. - Hej justin. -Hur mår du? -Inte så bra, mår rätt illa från all alkohol haha, sa hon. - Hahah, ja förstår de. Jag skickade även sms till emelie om att du e här och hon e hemma med jax o jazzy, sa jag. -Vad var de ni bråkade om innan egentligen? -Eh asså, hon sa massa elaka saker... -Vad var de hon sa? fråga jag. - t.ex - Hur kan justin gilla en hora som dig, om att jag e så jävla feg när de gäller sex o massa sånt... sa hon. Ilskan brann inom mig. Jag reste mig hastigt upp och gick mot dörren. -Vart ska du justin?? fråga hon. -Vart tror du? sa jag och smällde igen dörren. Jag vart så arg. Ingen ska säga sånna här saker m min flickvän och sen börja slåss, fyfan för den jävla Elena. Omogna ungjävel, hon ska få fan för de här. Jag letade upp hennes adress på en hemsida och jag gick hem till henne. Jag knackade och jag antar att de va hennes mamma som öppna. -Kan jag hjälpa dig? fråga hon. -E elena hemma? -Nej, hon e fortfarande kvar på festen tyvärr, ska jag lämna ett meddelande från dig? -Nej de behövs inte sa jag och gick mot festen igen. Jag öppnade dörren och gick förbi alla fulla människor. Jag såg Elena framför mig och jag gick fram till henne.

 -Din äckliga jävla... hann jag säga innan hon avbröt mig med: -Nämen hej justin. Hon slängde med håret. -Du e så jävla sexig sa hon och tog handen på min k'k. -Men vad fan gör du, sa jag och slog bort handen. -Tror jag e bättre i sängen än din fula flickvän. -Ehm, nej de tror inte jag, ingen är de, sa jag och hon bet sig i läppen. - Om du försöker göra mig kåt så går de inte så bra för skulle inte vilja hålla på med en äcklig jävla fitta som dig Elena, go fuck yourself, sa jag och spotta henne i ansiktet. Jag gick mot dörren igen innan hon ropa: Justin! Jag kan bevisa att jag e bättre än henne.. :). Hon gick fram till mig och gjorde samma sak som innan. Jag putta undan henne o slog henne mot väggen. -Du låter bli min flickvän, fattar du de? -Hahha, va seriös du e, sa hon och fnissa. -VAD FAN är de som e så jävla kul nudå? sa jag högt. Folk kollade på oss. Jag gjorde mig redo för att slå henne. -Man får inte slå tjejer justin.. :)) sa hon. -Då har du otur nu, sa jag och slog henne rakt i ansiktet. Jag lämnade henne där och hennes tjejkompisar hjälpte henne upp. Jag gick ut och gick mot sjukhuset igen. Att slåss löser inget men kunde inte stå emot. Jag vart så arg men nu ska jag äntligen tillbaka till cass igen. Jag är orolig inför morgondagen. Hoppas allting går bra, undra hur illa det egentligen är med hennes rygg.. Det var ju där john slog henne. 

Jag gick till hennes dörr men doktorn stoppade mig från att gå in. -Vad är det?? sa jag. -Du får inte gå in, vi ska göra akutoperation. -Men va?? Dem skulle ju göra den imorgon! -Ja men de blev akut nu, sa doktorn. Jag försökte tränga mig igenom och in genom dörren men då kom flera personer och sa åt mig att inte gå in. -Du får vänta i väntrummet ett par timmar. -Ett par tim...?! Jag vill bara träffa min flickvän först!! -Nej, gå och sätt dig, vi återkommer när vi är klara. Dem betedde sig så skumt. Varför fick jag inte gå in? Dem verkligen höll för dörren. Jag gick o satte mig i väntrummet och nu vart jag väldigt, väldigt orolig. 

(Cassandras perspektiv)

Jag låg på båren och vart helt borta. Allt snurrade och jag mådde så himla dåligt. Jag kunde knappt hålla uppe ögonen och hjärtat rusade. Jag skakade och dem tog med mig till en operationssal. Dem gav mig sprutor och nu vart allting helt svart.

I'll treat you like a princessWhere stories live. Discover now