8.Rész: Daniel

563 46 0
                                    

Reggel magamtól keltem. Miután elkészültem lementem a szálloda éttermébe. Ott volt már Kitty és Daniel. Vettem magamnak egy műzlit és leültem hozzájuk.
-Hali. Csak ennyien vagyunk fent eddig?
-Nem. Shawn és Cameron elment gyakorolni(énekelni). Nash pedig eddzeni.-válaszolt Daniel.
-Ma lesz valami? Mármint koncert vagy valami?
-Igen majd délután.

~koncert előtt negyed órával~
-Siessetek már-szólt be Cam az öltözőbe a többieknek.
-Segííts!-vinnyogott előttem Jacob mert nem tudta felvenni a dzsekit.
-Ahj gyere!-feladtam rá es mentem segíteni a többieknek.
-5 perc kezdésig.-szólt be egy nő a szobába.
-Jól vagy?-kérdeztem Danielt mert nem nézett ki jól.
-Persze.-mosolygott rám. Hát nem látszott egy szívből jövő mosolynak... Beálltak az ajtóba es egyessével kirohantak.
Nagyban ment a "show" amikor Daniel a She bad számnál leesett a színpadról. Nem egy olyan egyszerű "megbotlottam, mindenki röhög" esés volt, hanem az amikor elájul es nem mozdul. Megfagyott a levegő a teremben. Néhányan ordibálták a nevét, van aki elsírta magát mármint a rajongók. Mi mindannyian odarohantunk próbáltunk segíteni. Cam felszedte a földről es kivittünk. Ethan és Grayson ott maradt elköszöntek a rajongóktól es bocsánatot kértek.

~fél óra múlva~
Mindannyian itt ülünk a kórházi váróban. Senki se beszél. Mindenki sokkos állapotban van. Azt vártuk hogy egy orvos vagy akár egy nővér oda jöjjön és azt mondja minden rendben, hogy nincs baja...
-Az én hibám... Láttam hogy nincs jól. Nem kellett volna felengednem a színpadra.-temettem a kezemet az arcomba.
-Dehogyis.-simogatta meg a hátamat Cam-Nem a te hibád! És jobban lesz. Rendbe fog jönni.-nyugtatott engem es tulajdonképpen önmagát is.
Odajött egy nővér hozzánk mindannyian egyszerre néztünk fel rá, reménykedve hogy minden rendben.
-Jobban van.-mondta mire egy ember kent lélegeztunk fel.-Most alszik de rendbe fogy jönni.
Be lehet menni hozzá. Vagyis...-nézett végig rajtunk.-egyszerre 3 ember.
Rögtön felálltam merthogy én mindenképp be akartam menni.
Velem jött még Nash és Jacob. Oda mentünk és be nyitottunk hozzá...

Sziasztoook! Nagyon sajnálom hogy ilyen sokára hoztam csak új részt!! De remélem tetszik. Tudom nem valami happy de remélem jó lett!

Anna Grier életeTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon