A kórház felé rohanva sok minden járt a fejemben. Mi történhetett? Súlyos-e? Jobban lesz-e? Nagy baj lesz-e hogy eljöttem a turnéról?
-Anna...!-látott meg Gray. Meggyötört volt, fáradt és szomorú.
-Hol van?-kérdeztem.
-Ott.-mutatott a 201-es teremre. Gyorsan megöleltem Grayt és lassan benyitottam. A látvány jobb volt mint hittem. A lába be volt gipszelve, egy kötés volt a fején és a karján. Megsimítottam a kezét és leültem mellé.
-Rosszabbra számitottam. Nem mintha ez jó lenne.-mondtam az alvó Ethannek.-De gyógyulj meg minél hamarabb.-lehatottam a fejem a vállára amikor elkezdett mocorogni.
-Mmm-mm.-nyögött fel.
-Gray!-szóltam ki a tesójának.
-Sziaa.-mosolyogtam Ethanre.-Jobban vagy?
-Szia. Hát igen... de te ki vagy?-nézett rám zavartan.
-Hát Anna, Grayson mondta hogy balesetet lett és ezért itt vagyok.
-Grayson? Az meg ki?-na itt már Gray is mellém lépett, én pedig a könnyeimmel küzködtem.
-Szólj az orvosnak. Most!-nézett le rám Grayson.
⏩
-Azt mondta az orvos hogy a fejsérülésre bevett gyógyszer még kezdetleges és ez okozhatta...-magyarázta Grayson könnyes szemmel. Kezdetleges?? Mivan?? Megis hogy használhatnak kezdetleges gyógyszereket?-Állítólag egy idő után visszajönnek az emlékek ha segítünk.
-Állítólag.-biccentettem.
-Legyünk pozitívak... És segítsünk minél több dologra emlékezni neki.-mondta folytott hanggal. Erre csak biccentettem majd elhagytam a korházat. Friss levegőre volt szükségem.Már kint ültem vagy 20 perce amikor leült mellém Nash.
-Szia.-ölelt át.
-Szia.
-Jól vagy?
-Nem.-ráztam a fejem.-Ez nem történhet meg! Ez biztos csak egy rossz álom. Egy olyan jó emberrel mint Ethan nem történhetnek ilyen dolgok. Nem érdemli meg ezt.
-Nem irányíthatjuk a múltat. Az egyetlen dolog amit most csinálhatsz hogy mellette maradsz és segítesz neki emlékezni. Ami történt megtörtént viszont te lehetsz az a személy aki ebből a reménytelen helyzetből kihoz valamit. Most pedig gyere, haza viszlek és felhívjuk Justinékat, hogy itt vagy.-húzott fel a földről.
Nem tudom hogy mikor fordultak a dolgok ilyen rosszra de legszívesebben vissza tekerném az időt...
YOU ARE READING
Anna Grier élete
FanfictionMiután rájön az ember hogy a családja igazából nem is a családja bepánikol. Az első dolog ami az eszébe jut hogy miért és hogyan a második pedig az hogy meg kell találnia az igazi családját. Sajnos ez velem is megtörtént, természetesen nagy bonyodal...