31.Rész

89 7 0
                                    

A fiúk beszéltek Paullal, aki plusz kamerákat szerelt fel és a kapukat is megerősítettette mindenki hazánál. A múltkori után vigyázunk nehogy valaki betörjön a házba. Nashel és Hayesel ledobtuk az ikreket a házaknál aztán hazamentünk.
-Beszéltem Justinnal, idejönnek egy hétre. Mindjárt vége a turnénak.-pillanott rám fel szemmel Nash-Viszont azon gondolkodtunk hogy akar el is utazhatnánk együtt valahova.
-Ooo, pártolom!-néztem rá mosolyogva-Hova mennénk?
-Franciaország?-kérdezte olyan könnyedén mintha csak azt közölte volna, hogy a szomszéd utcába megyünk. Mivel én még sosem voltam Európában ezért ez óriási dolog volt a számomra. Ráadásul Franciaország? Jézusom.
-Te most csak viccelsz...ugye?-pislogtam.
-Nem szeretnél?-parkolt le a háznál.
-Hogy ne szeretnék te bolond! Imádnám!-pattantam ki a kocsiból-Kávét innék és croassont ennék az Eiffel torony előtt.-képzeltem el a közeljövőmet.
-Jólvan persze-nevetett Hayes-Ahogy ismerlek le is eszed magad.-forgatta a szemét.
-Nem tudom miről beszélsz.-vontam meg a vállam-Na de majd szóljatok hogy akkor hogy lesz az utazás vagy hogy mikor megyünk pontosan.
-Jólvan picur addig menj pakolni!-dobta le a táskáját Nash
-Máris?
-Neked sok idő mire össze raksz minden kis mütyűrt.
-Nemiiis!-forgattam a szemem de miután átgondoltam inkább sarkon fordultam.
A szobám felé vettem az irányt ahol elővettem a piros bőröndömet és neki kezdtem összeválogatni a ruháimat. A sapkákkal, cipőkkel és a többi kis kiegészítővel együtt már púposodott a bőrönd. Habár miután átgondoltam, hogy mennyi mindent fogok ott venni kivettem a feles ruhákat és be tudtam zárni. Már csak a táskámba kellett bepakolni. Valahogy mindig feldobott ha valamilyen utazásra kellett pakolnom, ha csak egy kis kirándulások is van szó.
Biztos vagyok benne hogy egy felejthetetlen utazás lesz!

Anna Grier életeحيث تعيش القصص. اكتشف الآن