19.Rész

380 37 0
                                    

-Szi-Ah. -ugrott oda hozzám Ethan.
-Szia.-nevettem.
-Tudod mire jöttem rá? Még nem is voltunk egy igazi randin sem.
-Igen.-válaszoltam nyugodtan vagyis próbáltam nyugodtnak tűnni.
-Na és...lenne kedved holnap eljönni velem egyre?-nézett mélyen a szemembe. Én pedig belül tomboltam.
-Persze.-mosolyogtam mire megölelt. Pontosabban rámdőlt közben megölelt. Habár nem tartott sokáig ez a pillanat mert a fiúknak már indulni kellett. Viszont most mégis úgy döntöttünk hogy megnézzük a helyszínt még mielőtt kezdődik a műsor. Olyan furcsa és üres lesz. És általában a fiúk kihasználják ezeket a pillanatokat és szabadjára rohangálnak mint az öt évesek a helyszínen.

Elképesztően óriási volt ez a helyszín is már előre sajnálom azokat akik leghátul lesznek. Habár ahogy a többit szoktam nézni azok vannak leghátul akik mennek a M&G-re habár én a helyükben akkor is többet szeretnék látni szóval ígyis úgyis sajnálom őket. Még volt kezdésig három négy óránk ezért "Felfedezőútra" indultunk. Habár a fiúk kicsit komolyan vették mert terepmintás pulcsiban és kissé kifestett arccal gurultak a földön vagy ha kellett sprinteltek.
-Kaja!-ordított fel diadalmasan Daniel amikor meglátta a kaja automatát. Mindenki odarohant és elkezdte ütni...vadállatok...
Végül Cameron dobott bele 1 $-t de mielőtt ki adhattam volna a kaját a gép azt megakadt.
-Ezt nem hiszem el!-kezdte el rázni a gépet aminek következtében az eldőlt. Mindenki minket is beleértve elrohantunk.
Majd kapunk a menedzsertől és persze a helyszín igazgatójától is...

Anna Grier életeOnde histórias criam vida. Descubra agora