-Annaaaaa!-ordította az ikrek és a Grier fiúk egyszerre-Indulnunk kell.
-Mondtam, hogy pakolj össze hamarabb!-nézett rám dühösen Nash miközben vágtattam le a lépcsőn.
-Tudom, tudom. De bepakoltam már aznap csak meggondoltam magam ezért újra kellett kezdenem.
-Mostmár mindegy, csak induljunk el mert lekéssük a gépet.-szállt be a kocsiba Gray.
-A többiek?-néztem körbe.
-Még Matt jön velünk de csak heten leszünk. Csak nem unsz meg minket.-nyomott egy hatalmas puszit Ethan a homlokomra.
-Csak nem.-huppantam be Gray mellé a kocsiba.
-Mendegél a manda...-dúdolta Hayes.
-Ha azt a mondatot befejezed itthon hagyunk!-vezetett komoran Nash. Hát igen, Hayes egész nap ezt énekelte és mindenkinek az agyára ment-Nem akarom ezzel a dallal indítani az utazást.
-Akkor kapcsolj rádiót mert nekem még mindig benne vana fejembe!-dőlt hátra Hayes. Végül Post Malone Congratulation száma engedett minket utunkra.
Justin már Franciaországban várt minket. Ő tegnap este érkezett meg a hotelbe.
A repülőtéren össze vissza kavarogtunk, valaki újságot karát venni, valaki kaját, valaki pedig menni akart a géphez, az voltam én. Egyedüli lány kent úgy éreztem magam mint egy anyuka négy éves gyerekekkel. Végül Nash osztotta az ötletemet és a gép felé vettük az irányt.
A gépen én ültem az ablakhoz, már az indulás előtt lestoppoltam. Tudom hogy elég basicnek hangzik, de imádok videókat csinálni a felszállásról, és közben képeket csinálni. Mellém beült Ethan mellé pedig Grayson, Nash és Hayes mögöttünk ültek.
-Na most keztem el félni.-remegett meg Grayson hangja.
-Te félsz a repüléstől?-próbáltam visszafojtani a nevetést-De hisz egy csomót utazol.-közöltem vele a nyilvánvalót.
-Az nem azt jelenti hogy akkor sem szoktam félni!-forgatta a szemét.
-Próbálj meg aludni az úgyis mindig segít.-nyugtatta meg a bátyját Ethan, de amikor rámnézett látszott az arcán, hogy ez neki is vicces-Na és milyen filmet szeretnék nézni?-intézte hozzám kérdését.
-Nem tudom, igazából mivel ilyen messzire még nem utaztam még sosem voltam olyan gépen amin lehet filmetnézni. Hogy kell ezt bekapcsolni?-nevettem kínomban.
-Megmutatom!-hajolt oda hozzám és egy egyszerű gombnyomással be is kapcsolta-Szerinteem nézzük meg az Amerika kapitányt!
-Benne vagyok.-És felszállás után (persze miután megcsináltam a videókat és a képeket) el is keztük nézni a filmet. Grayson szinte az egész utat végig aludta. Nash és Hayes pedig végig zabálta. Mi maradtunk a filmnézésnél, talán csak egy órára aludtam el. Mikor leszálltunk már késő este volt. Igazából Graysonön kívül mindenki hulla fáradt volt, úgyhogy úgy döntöttünk hogy rögtön megyünk a hotelbe aludni. Még úgy is van egy hetünk, hogy felfedezzük Párizst!
ESTÁS LEYENDO
Anna Grier élete
FanficMiután rájön az ember hogy a családja igazából nem is a családja bepánikol. Az első dolog ami az eszébe jut hogy miért és hogyan a második pedig az hogy meg kell találnia az igazi családját. Sajnos ez velem is megtörtént, természetesen nagy bonyodal...